Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger billig SEO og anden markedsføring hjælp til webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg er igang med at udvikle en webshop som skal sælge billigt undertøj og kostumer.

Har shoppen, lageret og det hele.

Men søger derfor nogle billige markedsførings muligheder, frem for Facebook.

Tænkte derfor på evt. SEO og AdWords.

Har du evt. Skype eller MSN og kunne tænke dig at hjælpe mig med gode råd eller give et godt tilbud, så du mere end velkommen til at sende mig en pb for info.

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 22:17

Nu er billig jo en bred betegnelse... Måske kunne du skrive lidt mere om hvad du ca. havde tænkt dig at bruge pr. måned.

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 22:18

Hej

Havde tænkt på omkring 1.000 kr her til at starte med, ind til butikken giver lidt. 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:20

Simon Brask - Gplus.dk:

Hej

Havde tænkt på omkring 1.000 kr her til at starte med, ind til butikken giver lidt. 

Hej Simon

Dygtige SEO folk koster fra 1.000 kr. ekskl. moms pr. time og opefter, så jeg tror, du skal tænke i andre baner - eller revurdere dit budget en smule.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 22:26

Thomas Rosenstand:

Simon Brask - Gplus.dk:

Hej

Hej Simon

Dygtige SEO folk koster fra 1.000 kr. ekskl. moms pr. time og opefter, så jeg tror, du skal tænke i andre baner - eller revurdere dit budget en smule.

Så er det jo dejligt at vi har folk som Thomas Rosenstand, der deler ud af det mest basic SEO viden gratis.
http://www.thomas-rosenstand.dk/

Cool

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)