Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Søgefunktion" ala rejseselskabernes til Wordpress

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

I kender nok den der standard "søgefunktion", som rejseselskaberne altid har. Man udfylder dato, rejsemål, rejselængde og så videre, og så finder man lige præcis den rejse man står og mangler Smile

Sådan en søge-fætter kunne jeg godt bruge på min side om romantik. Parametrene skal selvfølgeligt være nogle andre, så det skal være muligt selv at bestemme, hvilke parametre der skal vises. Den må derudover meget gerne ligne denne

Findesder et plugin eller en widget til Wordpress, som kan klare det?

Mange tak for jeres hjælp og rigtig god aften!

De bedste hilsner
Martin

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 23:21

Der findes nok næppe noget standard, men du kan vel få udviklet et for nogle tusinde kroner. Du kan evt. prøve at spørge i forumet her, hvor det nok må forventes, at der er nogle, der har et bud

Held og lykke med det.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 10:24

Tak for dit svar!

Jeg tænkte bare at der fandtes et "søge-plugin", der fungere udfra samme algoritmer som "Related post".

Hvor plugin'et udfra teksterne på den pågældende side, beregner relevansen i forhold til det som den besøgende har angivet i søgefeltet. 

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 10:29

Jeg tvivler, men jeg kender slet ikke WP godtnok til at sige, om det kan lade sig gøre. Prøv at ta' fat i Brian Brandt, han tryller WordPress blogs om til alt muligt Big Smile.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)