Hej alle vininteresserede på Amino. I forbindelse med lancering af en offline-kampagne, er jeg rigtig interesseret i at spørge jer, der holder af vin, men enten aldrig eller som regel ikke køber det på nettet:
Hvorfor ikke?
Håber på en masse forskellige svar :-). /Anders |
Nu er jeg noget udenfor målgruppen, for jeg er hverken kender eller interesseret i vin. Men når jeg køber, er det trods alt nogle ret dyre dråber.
Men for mit eget vedkommende er det fordi jeg kun har smagt én vin jeg virkelig kunne lide. Jeg ved ikke andet om den, end at det er en Amarone, men jeg kan sgu aldrig huske hvad der er for en, så jeg er nød til at spørge vin-pusheren, hvad det er jeg plejer at købe :o)
Han er desværre ved at være en ældre herre, så det kunne være at jeg skulle skrive det ned..
Èn gang har jeg forsøgt mig på egen hånd i en anden butik, og jeg kom hjem med en flaske til 6-700 kr. som bestemt ikke var den jeg kunne lide. Så den hopper jeg ikke på igen :o)
Man kan også vende den om og sige, at jeg netop derfor burde handle i en webshop, da den husker for mig. Jeg har bare den lille irriterende vane, at jeg skrider fra diverse shops, hvis de kræver at jeg opretter et login midt i bestillingen. Så det ville jeg heller ikke have noget glæde af :o)