Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor købte du IKKE vinen på nettet?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle vininteresserede på Amino.

I forbindelse med lancering af en offline-kampagne, er jeg rigtig interesseret i at spørge jer, der holder af vin, men enten aldrig eller som regel ikke køber det på nettet:

Hvorfor ikke?

Håber på en masse forskellige svar :-).

/Anders

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 19:12

Nu er jeg noget udenfor målgruppen, for jeg er hverken kender eller interesseret i vin. Men når jeg køber, er det trods alt nogle ret dyre dråber.

Men for mit eget vedkommende er det fordi jeg kun har smagt én vin jeg virkelig kunne lide. Jeg ved ikke andet om den, end at det er en Amarone, men jeg kan sgu aldrig huske hvad der er for en, så jeg er nød til at spørge vin-pusheren, hvad det er jeg plejer at købe :o)

Han er desværre ved at være en ældre herre, så det kunne være at jeg skulle skrive det ned..

Èn gang har jeg forsøgt mig på egen hånd i en anden butik, og jeg kom hjem med en flaske til 6-700 kr. som bestemt ikke var den jeg kunne lide. Så den hopper jeg ikke på igen :o)

Man kan også vende den om og sige, at jeg netop derfor burde handle i en webshop, da den husker for mig. Jeg har bare den lille irriterende vane, at jeg skrider fra diverse shops, hvis de kræver at jeg opretter et login midt i bestillingen. Så det ville jeg heller ikke have noget glæde af :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 19:16

Du får et svar fra en lægmand:

Når jeg køber vin, så sker det som oftest ud fra at jeg skal finde noget som passer til en bestemt ret. Det er en service jeg kan få hos den traditionelle vinhandel - og som jeg i øvrigt kan læse mig til på mange af etiketterne i supermarkedet.

Jeg har taget et kik på din hjemmeside, og kan ikke finde ud af hvad vinene passer til. Til gengæld kan jeg få oplysninger som "Aglianico-druen (...) kendt som en besværlig drue, hvis syre ofte er svær at styre, har Feudi for alvor vist hvor lækker den kan laves, når druekvaliteten er god nok, og processen tilstrækkelig nøjsom."

Jeg syntes, det lyder elitært. Det fanger mig ikke - jeg er ude efter en vin som passer til oksestegen.

Vi købte vin på nettet til vores bryllup netop et sted hvor vi kunne læse at vinen passede til netop den kage som vi havde valgt.

Håber du kan bruge indsparket.

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 20:09

Hej begge, selvfølgelig kan indsparkene bruges, mange tak for det.

/Anders

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 20:13

Hej Anders

Tja jeg køber vin sammen med den gode middag eg skal igang med at tilberede :-)

Så ligger mest naturligt for mig at købe det hele samlet :-)

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 20:23
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:32

Hej,

Jeg har ikke et godt svar, men det er helt sikkert ren og skær vane, tror at det gælder for mange.

hilsen

Kasper

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 20:39

Hej Anders.

For mange år siden gjorde "Irma" (butikskæden) noget genialt: de placerede vinen lige ved siden af kølemontren med kød. Stort set alle har efterlignet det lige siden.

Årsag: Vin hører til impulsvarer! Man går meget sjældent på shopping efter vin, men køber tit en flaske med når man alligevel er ude at handle.

Hvis jeg skulle købe vin på nettet tror jeg at det skulle være i forbindelse med andet mad-indkøb. Slå dig evt. sammen med en kød-leverandør, eller annoncér de samme steder som dem.

Med venlig hik

Kurt

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 20:39

Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål, men du kunne virkelig gøre meget på dit site for at sælge mere..

Send evt en pm hvis du er interesseret :)

Tilmeldt 30. May 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:43

Fordi jeg køber vin samtidig med at jeg køber ind i Netto, Føtex eller Fakta. Jeg går ikke nok op i vin til at jeg vil betale ekstra fragt for at få en specifik vin leveret.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)