Ja :-) jeg vil gerne sætte en blog op til min kone. SÅ hun har lidt at hygge sig med. Hvilken blogside er den bedste? flest funktioner, design osv. :-) |
Wordpress :)
Jeg havde tænkt på noget online blog system.--- :-) |
blogger.com / wordpress.com |
Billigt logo - Professionelt logodesign
Helt klart wordpress |
Selvom din kone ikke er stærk i CMS, så skulle Wordpress være til at overskue hvis hun bare skal have en simple blog. Jeg anbefaler også Wordpress!
Held og lykke :) |
www.filefish.dk
Jeg har ikke erfaring med blogger.com og wordpress.com og hvad de ellers hedder, så der kan jeg ikke vejlede. Men jeg vil gerne høre årsagen til at I ikke vil have jeres egen løsning med eget domæne osv.? Det giver mange fordele, ikke mindst SEO mæssigt, men også indtjeningsmæssigt, hvis hun nu ønsker at smide adsense på bloggen eller lignende på et tidspunkt. Hvis det er prisen, så kan man sagtens finde webhoteller til mellem 100,- og 200,- i oprettelse inkl. alt. (herunder også køb af eget domæne), samt omkring 10 kr./måned i abonnement. Hvis det er fordi at det skal være let, så er der heller ingen problemer her i at køre med sin egen løsning. Vælg et webhotel med 1-klik install, så har du Wordpress klar på ingen tid, uden at have tekniske kundskaber. Se f.eks. min hjemmeside med billige hjemmesideløsninger. Her er der pt. 8 ud af 14 udbydere der tilbyder 1-klik install. |