Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en personlig sponsor.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Ikast
Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Hej.

Jeg er en dreng der studere og spiller fodbold på deltid i den danske 1.division.

Jeg kører hverdag 160 km hvergang jeg kører til træning, derfor søger jeg en sponsor der kan stille en bil der kører langt på literen til rådighed.

For mere information skriv..

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 17:09

Hvad får man så tilgengæld?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

bejt1s4:

Jeg kører hverdag 160 km hvergang jeg kører til træning, derfor søger jeg en sponsor der kan stille en bil der kører langt på literen til rådighed.

Har du overvejet de skattemæssige og eventuelt SU-mæssige konsekvenser af at få stillet en bil til rådighed?

Det vil jo betyde at din skattepligtige indtægt stiger med 25% af bilens værdi, minimum 25% af 160.000 (bundgrænsen)

Det vil sige at din indtægt på papiret vil stige minimum 40.000 kroner om året, som du så skal betale skat af, og jeg vil formode at det også påvirker dit fribeløb i forhold til SU.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Ikast
Tilmeldt 5. Sep 10
Skrevet kl. 21:35

Det havde jeg ikke med i mine overvejelser, men havde også tænkt på måske at kunne få sponsorer på bilen.. Som på den måde måske kunne dække nogle af mine omkostninger, samtidig med at firmaet ville kunne ses på de danske landeveje..

Fra Ikast
Tilmeldt 5. Sep 10
Skrevet kl. 21:38

Jeg kom måske til at formulere det forkert, men havde tænkt på at få reklamer på min bil, for et firma.

Men tænker du på noget specifikt??

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 21:55

Du skal da ha´ noget indkast-træning Big Smile

Tjeck min hjemmeside for referencer www.throw-in.dk

Nu kender jeg ikke din plads på banen, men de fleste spillere får rigtig meget ud af at kaste et langt indkast.

Det er en nem måde at forbedre dig på, det tager dig kun 1-3 gange 30 minutters træning...

De bedste hilsner

Thomas Grønnemark

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 22:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Grønnemark:

Du skal da ha´ noget indkast-træning Big Smile

Tjeck min hjemmeside for referencer www.throw-in.dk

Nu kender jeg ikke din plads på banen, men de fleste spillere får rigtig meget ud af at kaste et langt indkast.

Det er en nem måde at forbedre dig på, det tager dig kun 1-3 gange 30 minutters træning...

De bedste hilsner

Thomas Grønnemark

Øhh...for mig at se mangler han finasiering af kørsel, medmindre du kan lære ham, at kaste ham selv 160 km. ;-)

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 23:00

Allan.:

Øhh...for mig at se mangler han finasiering af kørsel, medmindre du kan lære ham, at kaste ham selv 160 km. ;-)

Haha god griner jeg lige fik der. Mange tak for det humoristiske indlæg i en træt tid . haha

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 23:02

Jeg har oplevet, at en del af de spillere jeg har trænet (ja, jeg ved godt jeg ikke har hele ansvaret) har advanceret på holdet eller er røget til en større klub, og så er det måske ikke længere aktuelt med et kørselstilskud Big Smile

... og ja et selv-kast på 160 km er nok lige i overkanten af det mulige, også selvom jeg er en optimistisk personWink

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 23:03

Det kunne vær eet boost for din virksomhed.

"Lær at kaste dig selv, til fodbold træning. Hurtigt, effektivt og vigtigst af alt, MILJØRIGTIGT."

Damn jeg tror det ville sælge ;)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)