Hej, Så fortæl lidt mere, hvis du vil i betragtning.
Brian |
2 ½ dag tilbage...
Brian
Hej, Så fortæl lidt mere, hvis du vil i betragtning.
Brian |
2 ½ dag tilbage... Brian |
Jeg tænkte en side ligesom polterabend.dk , hvor jeg kan tilføje alle mulige ting man kan lave til polterabend , og folk kan tilføje annoncer til siden |
Hej Mikael, det er jo langet mere mere end den præsentations-side, som der her i tråden tilbydes. Så desværre... Men held og lykke med projektet Brian |
Jeg har fået rigtige mange PM´er med spændende projekter. Men ville da gerne se flere, inden jeg beslutter for hvilken der skal have lave en side Du er også velkommen til at skrive i tråden. Brian |
Hej Brian Hvad er præsentations for dig er det en side om sit produkt er det 200 undersider , der fortæller om et produkt eller er det bare et logo og en forside , det ved jeg ikke men har masser af domæner og projekter nogle kun forsiden , nogle der er flere undersider på , hvor der skal laves en præsentation af forskellige produkter på siden for mig er præsentations side der fortæller om et produkt om det er en forside eller 500 undersider der skal laves |
synes ikke 500 undersider er meget vis det er det der skal til at lave den præsentation side af mine produkter , , men nogle præsentations sider er selvfølgelige længere og kortere . Har ikke set linket du henviser til og trådstarter har ikke gjort mig opmærksom på hvad han mener med en præsentations side og skrevet igen med linket , så jeg bedre forstår hvad han mener med en præsentations side |
Hej Mikael, jeg skriver faktisk 5 undersider ifm. trådstart Brian |
Polterabend sider mv. er jo også kun en forside , det er jo mig der tilføjer kategorier ,med har også sider jeg hvor du vil stå for alle 5 undersider og det ikke øges , med er ikke sikker på om man må øge sidens antal eller ej vis man ønsker dette tilbud efter at have fået hjemmesiden , for så er alt arbejde jo ikke dig men også mig |