Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnerskab med god profit

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære aminoer.

Jeg er netop igang med at starte mit firma op. Men har meget lidt viden om hvordan det gøres rigtigt og hvordan man sideløbende laver alt fra, Selvangivelse, bogholderi, og alle de andre ting.

Mit firma er et Agency, med en samarbejdspartner i Kina. (Dansker) Jeg har netop søgt om momsregistrering, da min første opgave kommer tl at give mig over 50.000kr og dette er blot En ud af 4-5 klienter.

Jeg har søgt om import/Eksport tilladelse, da jeg på længere sig, også skal bruge disse.
Jeg har ikke super mange penge lige for tiden. Men som sagt har jeg nogle gode klienter som er aktuelle. Men inden jeg afslutter med dem, og får min betaling, vil jeg meget gerne have styr på alle tingene, så der ikke opstår fejl eller misforstået ulovigheder med hensyn til skat og alt det andet.

Er der nogle mennesker med viden inden for import/eksport regler, som evt. søger en virksomhed med fremdrift og god profit er YBP - Your Business Partner lige sagen.

Er der nogen mulighed for at man kan få hjælp og betale senere, eller oprette et Partnerskab med en revisor som har god viden om disse ting, så hver gang jeg modtager en ordrer, får du en god % af det der tjenes?
Eller er der andre muligheder for mig?

Vil gerne have en god debat igang om dette. Så kom glad :)

Mvh
Steffen

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Skrevet kl. 13:39

Sikke et vejr vi har idag ! :D

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 13:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Steffen Petersen:
Er der nogen mulighed for at man kan få hjælp og betale senere, eller oprette et Partnerskab med en revisor som har god viden om disse ting, så hver gang jeg modtager en ordrer, får revisoren f.eks 20% af det jeg tjener?

Hej Steffen

Ja det er godt vejr :-)

Anyway så kan og må en godkendt (registeret eller statsautoriseret) revisor ikke indgå sådanne aftaler jf. revisorloven.

Så du skal nok finde en evt. samarbejdspartner blandt de ikke godkendte revisorer - hvilket også kan være fornuftig men kig dig lidt mere for i dette marked.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Skrevet kl. 13:56

Det er taget til efterretning, Jeg søger nu personer med viden omkring Import/Eksport som samtidig kan står for korrekt bogføring og fakturering!

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 17:25

Hvor meget hjælp har du brug for med hensyn til import/eksport? De øvrige arbejdsopgaver er intet problem, du skriver bare - så skal jeg hjælpe dig videre :)

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Skrevet kl. 16:02
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)