Hej Kære aminoer.
Jeg er netop igang med at starte mit firma op. Men har meget lidt viden om hvordan det gøres rigtigt og hvordan man sideløbende laver alt fra, Selvangivelse, bogholderi, og alle de andre ting.
Mit firma er et Agency, med en samarbejdspartner i Kina. (Dansker) Jeg har netop søgt om momsregistrering, da min første opgave kommer tl at give mig over 50.000kr og dette er blot En ud af 4-5 klienter.
Jeg har søgt om import/Eksport tilladelse, da jeg på længere sig, også skal bruge disse.
Jeg har ikke super mange penge lige for tiden. Men som sagt har jeg nogle gode klienter som er aktuelle. Men inden jeg afslutter med dem, og får min betaling, vil jeg meget gerne have styr på alle tingene, så der ikke opstår fejl eller misforstået ulovigheder med hensyn til skat og alt det andet.
Er der nogle mennesker med viden inden for import/eksport regler, som evt. søger en virksomhed med fremdrift og god profit er YBP - Your Business Partner lige sagen.
Er der nogen mulighed for at man kan få hjælp og betale senere, eller oprette et Partnerskab med en revisor som har god viden om disse ting, så hver gang jeg modtager en ordrer, får du en god % af det der tjenes?
Eller er der andre muligheder for mig?
Vil gerne have en god debat igang om dette. Så kom glad :)
Mvh
Steffen