Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outsourcing.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en programmeringsopgave som jeg søger outsourcet.

Jeg har været i dialog med nogen firmaer. Men jeg tænkte, at der muligvis var et firma, der havde erfaringer med det CMS jeg bruger.

CMSet er Concrete5.

Så hvis der sidder nogen derude, der kender det CMS og arbejder med outsourcing, så hører jeg meget gerne fra jer,

Morten

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 15:21

Spørg expertsfromindia.com

Super professionelle, god service, jeg har samarbejdet med dem længe. Ved ikke om de arbejder med dette system men det er min erfaring at de tilbyder udviklere indenfor mange grene og hvis din opgave er stor nok, så ansætter de en der kan hjælpe dig.
Prisen er i bund, udviklerne er universitetsuddannede med bachelor og master degrees i internet application, cms and commerce solutions, samt 2-5 års erhvervserfaring.

Det er et forsøg værd at spørge dem.
Derudover hvis du søger gode råd og har interesse i at trække på andres erfaring om outsourcing og dagligt samarbejde med andre arbejdskulturer, så er du velkommen til at stille spørgsmål eller henvende dig hvis du står i vanskelige situationer grundet kommunikation og arbejdsmetoder.

Mange venlige hilsner
Lykke

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:33

Hej Lykke.

Tak for dit svar. Jeg kan ikke rigtig se, om de har nogen danske projektledere indover? Men det går jeg udfra de ikke har. Det vil selvfølgelig besværer kommunikationen lidt. Men det er hvad det er.

Men ellers lyder de til at være ret skarpe. Ved du hvad deres time priser ligger ?

Du kan sende mig en privatbesked, da jeg ikke kan sende til dig.

Morten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)