Jeg kan godt li´ logoet, det er flot.
Forsiden er alt for rodet, det er det rene overkill med alt det information og lir, det går ud over overblikket og førstegangsindtrykket.
Det er kedeligt at man skal lede efter information om hvad siden går ud på, og det ryger der nok nogle besøgende på. Fandt det nede i bunden, men skulle igennem en jungle af bokse, for at finde det.
Hvorfor skal I vise hvad ens IP adresse er. I virker mistroiske ved at vise, at I logger IP adresser, og uanset om det er for at advare misbrugere, så virker det ikke rart. I mister nok nogle potentielle brugere væk med den skræmmekampagne.
Man behøver ikke vise alt muligt bare fordi at man kan, og især ikke på forsiden. Forsiden er et overflødighedshorn af informationer, og virker som noget fra starten af internettets tid, med informationer over det hele, med alt muligt.
Animerede smileys er ved at være ret "yesterday", i hvert fald i min verden, og virker forstyrrende. Den smiley I har lavet ved linket til chatten, er osse overflødig, og med til at forstærke det rodet look.
Jeg havde desuden valgt at få lavet et mere nutidig theme/template til siden.
Sidst men ikke mindst, vil jeg gerne ønske held og lykke med projektet. :)
Mvh. Rune.