Hej Amino'er. På www.ShopNyt.dk har jeg en midlertidig hjemmeside lavet i Joomla. Indtil den "rigtige" side er klar, og det går der nok ca. 2 måneder med, skal den jo gerne se lidt pæn ud, og indeholde lidt af de funktioner jeg tiltænker den nye side. Én af siderne skal indeholde en webshop database. Jeg har derfor hentet et program "DJ Classifieds" og forsøgt at oprette et par annoncer, men jeg er ikke tilfreds med visningen.
Når man klikker på annoncen kommer man til næste billede:
Her vil jeg helst have at man via et direkte link havner på en ekstern side, men det kan jeg tilsyneladende ikke, eller hvad? Alternativt kunne et direkte link være placeret på denne side, men det kan jeg heller ikke indsætte. Er der nogen som kan fortælle hvordan jeg kan ændre visningen af annoncer, samt indsætter links? Jeg HAR prøvet at læse manualen for programmet, men den beskriver ikke disse ting. Nogen der kan hjælpe?
Mvh. Kurt |
ditbrugtmarked:Hvordan får jeg ændret sproget fra engelsk til dansk? Under enten "Title" eller "Description" vil jeg gerne have et direkte link til valgt hjemmeside, i stedet for et internt link. Hvordan indsætter jeg dette? I opsætningen har jeg valgt at thumb nail skal være 100x100, men uanset hvilken størrelse jeg vælger ændrer det ikke visningen.
1. Find .ini filen i din FTP og der burde du kunne oversætte den.
2. Du skal ind i filerne og indsætte koden det korrekte sted.
3. Har du prøvet at se om cache er tilsluttet, ellers prøv at find billedet i din FTP, slet billederne og prøv igen.