Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla DJ Classifieds hjælp

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

www.ShopNyt.dk har jeg en midlertidig hjemmeside lavet i Joomla. Indtil den "rigtige" side er klar, og det går der nok ca. 2 måneder med, skal den jo gerne se lidt pæn ud, og indeholde lidt af de funktioner jeg tiltænker den nye side.

Én af siderne skal indeholde en webshop database. Jeg har derfor hentet et program "DJ Classifieds" og forsøgt at oprette et par annoncer, men jeg er ikke tilfreds med visningen.

• Hvordan får jeg ændret sproget fra engelsk til dansk?
  • Under enten "Title" eller "Description" vil jeg gerne have et direkte link til valgt hjemmeside, i stedet for et internt link. Hvordan indsætter jeg dette?
  • I opsætningen har jeg valgt at thumb nail skal være 100x100, men uanset hvilken størrelse jeg vælger ændrer det ikke visningen.

Når man klikker på annoncen kommer man til næste billede:

Her vil jeg helst have at man via et direkte link havner på en ekstern side, men det kan jeg tilsyneladende ikke, eller hvad?

Alternativt kunne et direkte link være placeret på denne side, men det kan jeg heller ikke indsætte.

Er der nogen som kan fortælle hvordan jeg kan ændre visningen af annoncer, samt indsætter links?

Jeg HAR prøvet at læse manualen for programmet, men den beskriver ikke disse ting.

Nogen der kan hjælpe?

Mvh.

Kurt

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 10:40

ditbrugtmarked:

• Hvordan får jeg ændret sproget fra engelsk til dansk?
  • Under enten "Title" eller "Description" vil jeg gerne have et direkte link til valgt hjemmeside, i stedet for et internt link. Hvordan indsætter jeg dette?
  • I opsætningen har jeg valgt at thumb nail skal være 100x100, men uanset hvilken størrelse jeg vælger ændrer det ikke visningen.
  • 1. Find .ini filen i din FTP og der burde du kunne oversætte den.

2. Du skal ind i filerne og indsætte koden det korrekte sted.

3. Har du prøvet at se om cache er tilsluttet, ellers prøv at find billedet i din FTP, slet billederne og prøv igen.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Næstved
    Tilmeldt 19. Nov 07
    Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:03

Hej Lasse.

Tak for svaret, men nu har jeg tygget mig igennem samtlige filer, og der er ikke en fil i djclassifieds der hedder noget med .ini

Har jeg kigget et forkert sted, eller har du andre forslag?

Mvh.

Kurt

Fra København
    Tilmeldt 21. Aug 09
    Fra  . Skrevet kl. 11:25

Prøv at se efter noget lignende en_GB

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Næstved
    Tilmeldt 19. Nov 07
    Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:38

Lasse:

Prøv at se efter noget lignende en_GB

Heller ikke. Intet der ligner noget som jeg tør ændre i.

Mvh.

Kurt

Fra København
    Tilmeldt 21. Aug 09
    Fra  . Skrevet kl. 11:47

Fra Næstved
    Tilmeldt 19. Nov 07
    Fra  ShopNyt Skrevet kl. 12:04

Hej Lasse.

Dér stod jeg fuldstændigt af Confused

Man skal vist være mere inde i den slags end jeg er, hvis man skal rode med det. Er det noget du kan / vil fixe?

Mvh.

Kurt

Tilmeldt 28. Sep 07
    Indlæg ialt: 1312
    Skrevet kl. 12:38

Hej DBM

Sprog-filerne (.ini) ligger i language mappen i roden af din Joomla installation. Her skal du finde en-GB mappen, og heri vil du finde noget i stil med en-GB.com_djclassified.ini. Kopier filen til da-DK mappen og omdøb den til da-DK.com_djclassified.ini. Åben den omdøbte fil og ret sprogstrengene til højre. Når du har været filen igennem skulle komponenten gerne være oversat :).

Fra Næstved
    Tilmeldt 19. Nov 07
    Fra  ShopNyt Skrevet kl. 12:52

Hej Kasper.

Har sendt PM.

Mvh.

Kurt

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)