Hej Amino Ja, håber overskriften ikke skræmmer alle folk væk, men mere prikker lidt til din nysgerrighed. Jeg går med tanker om en webside, som jeg ved har et stort potentiale. - Det du skal stå for, det er at designe/programmerer websiden samt løbende SEO, så vil jeg stå for salgs arbejdet efterfølgendei forbindelse med siden, samt sørge for forhandling med samarbejdsaftaler, kundekontakt osv. Min tanke er at du skal lave siden "gratis", omvendt så vil jeg ligeledes stå for salg mv. "gratis" - min tanke er således at vi deler indtjeningen 50/50. Umiddelbart har jeg budgetteret relativ lavt, men det er fordi jeg har to ideer om prisfastsætning/afregningsmetoder - som jeg er ved at analyserer - men jeg vil skyde på at siden har en indtjening på min. 100.000 kr. indenfor de første 12 måneder. Driften vil jeg kunne foretage mig i forbindelse med anden virksomhed, dvs. at driftudgifter mv. vil være minimale. Så hvis du kunne tænke dig og kaste dig ud i et webside projekt - hvor du dog ikke kan sende en regning til nogen umiddelbart efter endt arbejde, men tilgengæld vil få en løbende attraktiv indtjening, så skriv i denne tråd eller en PB - så kan vi tale videre om detaljerne. Håber der sidder nogen derude der kunne være interesseret i dette. Bendtsen |
Det virker som en ganske god deal for dig, du overdrager 50% af en eventuel succes til vedkommende der måtte springe med på vognen og lader så samtidig denne person lægge en masse arbejde i det uden sikkerhed for at få så meget som en krone ud af det.
Så hvis det af en eller anden grund ikke sælger noget / ret meget eller du måske vælger at springe fra igen, så har vedkommende brugt en masse tid på ingenting.
Det er da en smart deal for dig, måske lidt for smart
Hvis du virkeligt tror på projektet, hvorfor så ikke betale en eller anden de penge det kræver for at få det udviklet, i stedet for at forære 50% af dit projekt væk?