Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

web designe

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle sammen

ville høre om der er nogen der kan give mit et super godt tilbud på et v2 designe til Quiz-Zone

det eneste jeg lige sådan kan sige der skal være et en vinder blok og en sponser blok

vis der er mere i skal vide kan i jo lige skrive her eller pm og på email solkongen@Quiz-Zone.dk

Venlig Hilsen Michael A. Hansen

P.S. er det designe så slemt som nogen siger det er?

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 23:09

Hey Michael

Jeg vil nu ikke sige at designet er slemt, men der er en del ting som kan forbedres, det kan tydelig ses designet er lavet i et program som photoshop eller noget lignende, og så har den bare fået extrude samt alle mulige andre effekter smidt i nakken.

Personligt ville jeg ikke tage siden seriøst og forlade den med det samme, men det kan selvfølgelig også have noget at gøre med den er ret så tom...

Jeg sender dig en privat besked...

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Holstebro
Tilmeldt 30. Jan 08
Skrevet kl. 23:18

jeg ved det ikke er pro og ved det er lavet i photoshop men jeg er ikke rig desværre så kan ikke betale de vil store penge som mange ander kan desværre jeg har et super godt tilbud på en kodning så håbede lidt på jeg måske kunne finde noget billigt til v2 der kunne blive kodet på men da jeg fik lavet den her var det jo også kun et billede jeg fik

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 23:21

Du skal have gjort dig klar hvilken målgruppe du har og til den skal du tilpasse dit design. Uden du kender den, så kan det i mange tilfælde være svært at vurdere om det er pænt eller grimt.

Jeg har sendt dig en mail, så kan vi jo tale videre omkring målgruppe osv. der :-)

Mvh. Nikolaj Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Holstebro
Tilmeldt 30. Jan 08
Skrevet kl. 23:25

du er velkommen til og skrive

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)