Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde frem til en IP adresse

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15085
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

www.ballonbutikken.dk :

og det håber jeg at politiet vil tage sig af Smile

Er ked af at slukke dit håb, men de gør ingenting... Har en kammerat i DK, som har været udsat for noget lignende, og der ville politiet ik gribe ind eller gøre noget...

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 12:06

Jeg har prøvet at sætte IP adressen ind i nogle af de link som I har sendt, men kan ikke få det til at virke, måske er det mig der er en dør til det Wink så måske er her en der vil hjælpe mig.

Det kunne være en kæmpe hjælp for mig at finde ud af om det er en fra min egen by = Helsingør, da jeg så næsten er sikker på at politiet vil tage sagen, da der ligger mange andre ting på de samme tosser.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.ballonbutikken.dk :
Det kunne være en kæmpe hjælp for mig at finde ud af om det er en fra min egen by = Helsingør, da jeg så næsten er sikker på at politiet vil tage sagen, da der ligger mange andre ting på de samme tosser.

Jeg vil medgive de andre, at det kan være fantastisk svært at finde vedkommende.

Kender man IP adressen på vedkommende, kender man ikke nødvendigvis byen, eller landsdelen, hvor vedkommende kommer fra.

Når jeg sidder på mit firmas ADSL-linie, vil det se ud som om, jeg er fra Århus.
Bruger jeg firmaets fiberforbindelse, er jeg pludselig fra Silkeborg.
Benytter jeg mit 3G modem i min bærbare computer, er jeg fra København.

Men.. jeg sidder reelt ikke nogen af stederne. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)