Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spar 150.000 kr

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg har 3 stks bøger fra www.onefortwo.dk, normalpris er 300 kr, jeg sælger dem for blot 200kr pr stk. inkl porto!

Bogen indeholder en masse rabatkuponer til københavn, iflg dem, der har lavet dem, så kan du spare op til 150000 gode danske kroner, hvis du bruger natte og kulturlivet i kbh meget

læs selv mere www.onefortwo,dk

Først til Mølle!

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 20:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hahahaha..... Ja jo flere penge man bruger, desto flere kan man jo "spare" :-)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 20:44

Ja... bare spørg min kone :-)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 09:15

Bump...

Er der virkelig ikke nogle Aminoer, der kan bruge dette? Kunne i så ikke gøre mig den tjeneste at slå dem op på jeres twitter / Facebook eller fortæl det til nogen der kunne have gavn af dem. Smile Hjælp en medamino!

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:33

Hej Henrik

Tror det kan være fordi dit link i toppen er forkert - det tog mig faktisk en del research at finde ud af hvad det egentlig var for en bog.

Sidens URL er: Two For One og hvis man er lidt til dame blade er der også skrevet om bogen i Femina.

Måske du skal ændre dit henvisningslink i start posten til http://www.twoforone.dk/

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 10:21

Tom Frank Christensen:

Sidens URL er: Two For One og hvis man er lidt til dame blade er der også skrevet om bogen i Femina.

Måske du skal ændre dit henvisningslink i start posten til http://www.twoforone.dk/

Tak for det og nøj hver er det pinligt Indifferent at man ikke engang kan poste et link korrekt

Men det ændrer heldigvis ikke på at det er et godt tilbud

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:33
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Køber man bogen, skal man vist skynde sig. Jeg kan se alle rabatter udløber 31/12 -2010 - så køber man bogen nu, har man lige knap 4 måneder til at rende KBH rundt og bruge en masse penge, for at spare mindre Skype-TongueOut

Det er en MEGET væsentligt information, som jeg synes du mangler i din salgstekst.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 10:45

Lund.dk:

Det er en MEGET væsentligt information, som jeg synes du mangler i din salgstekst.

Det kan du have ret i, men hvis man ofte går ud og spiser og bruger kbh kulturliv, så er der altså penge at spare

Tak for mistænkeliggørelsen! Jeg vidste på forhånd at det ville blive et "issue" herinde, en af årsagerne til at jeg overvejede om jeg overhovedet skulle poste det herinde! but wtf. så fik DU jo muligheden for at forsøge at piske en stemning op og så går det vel ikke ud over din kone, kæreste, eller whatso ever og så har jeg gjort en god gerning anyways Stick out tongue

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:27

Henrik Nielsen:

Lund.dk:

Det kan du have ret i, men hvis man ofte går ud og spiser og bruger kbh kulturliv, så er der altså penge at spare

Tak for mistænkeliggørelsen! Jeg vidste på forhånd at det ville blive et "issue" herinde, en af årsagerne til at jeg overvejede om jeg overhovedet skulle poste det herinde! but wtf. så fik DU jo muligheden for at forsøge at piske en stemning op og så går det vel ikke ud over din kone, kæreste, eller whatso ever og så har jeg gjort en god gerning anyways Stick out tongue

Jamen vi kan da sagtens begynde lidt mudderkast, for det er klart det du ligger på til her. Mit indlæg var på ingen måde til, for at skulle mistænkeliggøre dig eller piske en stemning op. Det er tvært imod dig selv, med det indlæg hvor du DIREKTE angriber mig, formår at piske en stemning op.

Jeg angreb på ingen måde dig, eller beskyldte dig for at holde informationer tilbage for at fremme dit eget salg.

Jeg går blot ind på websitet, for at læse mere om hvad det er for noget. Der opdager jeg så det er en 2010 udgave, og ville mene det var ret væsentlig information, da det meste af 2010 af året er gået.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 17:09

Lund.dk:

Jamen vi kan da sagtens begynde lidt mudderkast, for det er klart det du ligger på til her. Mit indlæg var på ingen måde til, for at skulle mistænkeliggøre dig eller piske en stemning op. Det er tvært imod dig selv, med det indlæg hvor du DIREKTE angriber mig, formår at piske en stemning op.

Efter du har skrevet dette indlæg, er du begyndt at give alle mine indlæg 1 stjerne, hvordan syntes du selv det går , Bror kanin? .

Lund.dk:

Jeg angreb på ingen måde dig, eller beskyldte dig for at holde informationer tilbage for at fremme dit eget salg.

Jo, dit indlæg er klart passivt agressivt og du forsøgte at pakke det ind ved at gøre nar af hvad jeg havde skrevet med rabatterne

Lund.dk:

Jeg går blot ind på websitet, for at læse mere om hvad det er for noget. Der opdager jeg så det er en 2010 udgave, og ville mene det var ret væsentlig information, da det meste af 2010 af året er gået.

Du har ret i at det er en info jeg lige skulle have husket at skrive, men hvorfor så ikke nøjes med at skrive det? hvor så skulle du så lige forsøge at spille smart i min tråd? Jeg sælger nøjagtigt det samme som de gør på www.twoforone.dk blot 100 kr billigere

Det kan godt være jeg er urimelig, men for fanden hvor er jeg træt af alle de kloge åger der popper frem hver gang, man skriver et indlæg.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)