Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af Microsoft produkter

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

En mulighed kunne også være at linke til http://microsoftstore.com via et affiliatelink og tjene 10-15% af salget den vej. Så slipper du for lager og fragt.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 14:48

Nicolaj Thomasen:

En mulighed kunne også være at linke til http://microsoftstore.com via et affiliatelink og tjene 10-15% af salget den vej. Så slipper du for lager og fragt.

Det er også en mulighed - men når jeg alligevel skal have en webshop med varelager så er der jo ikke den store forskel.  

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 14:49

Tak for alle besvarelserne - jeg overvejer lige endeligt, om det er noget jeg ønsker at forhandle i min webshop. 

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 19:08

John Nielsen:

Finn Bennetsen:
Men er HR. og FRU Danmark også klar over dette eller har de overhovedet brug for Outlook?

Om de ved købet er klar over produktets reelle indhold? Det håber jeg sandeligt.
Vupti lister jo under hver produkt, hvad der er med i pakken.Smile

Hr. og Fru Danmark køber som privatpersoner, og har normalt ikke de store udfordringer med, at produktet kun er licenseret til privat og studie brug. Produktet må nemlig ikke benyttes erhvervsmæssigt.

Er du sikker paa at det office pakker kun maa bruges privat? Det staar der da indet om paa vuptis website, og jeg har aldrig set Microsoft saelge office pakker som kun maa bruges privat. Med undtagelse af deres special loesninger til studerende.

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:23

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)