Hej Kan det passe at man som leder er færdig med 51 år ? Nej, Det kan ej - jeg er dynamisk og går 120% op i mit arbejde. Er vildt engageret og ofrer mig fuldt ud - er ikke ryger og er i fin form. Jeg søger nye udfordringer inden for lager / logistik . Har erfaring fra stillinger som lagerchef / terminalchef / frysehuschef. Er merkonom i logistik / Lean / projektstyring og har en Diplomleder uddannelse. Jeg søger job i Sønderjylland - Men er også parat til at flytte til Sjælland.
Hjælp mig - Det kan ikke passe at en mand med mine ressourcer skal gå på under støttelse. Tak for hjælpen. |
Hej Loggi
Ja for øjeblikket er det "grå guld" - ikke så skinnende som det har været - og det er ikke mange der står i kø for at ansætte i disse tider.
Hvis du har tålmodighed skal der nok dukke noget op - især hvis du også er så mobil at du er villig til at flytte til Sjælland.
Et sted hvor det "grå guld" er i høj kurs er i netværks markedsføring, har du nogensinde overvejet det ? Ellers er det måske det rigtige tidspunkt for dig, at kigge nærmere på det nu ?
Med venlig hilsen
Lillian Pabst