Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CBS studenterorganisation søger start-ups som foredragsholdere!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Create Copenhagen Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er

Jeg rækker ud til jer for at forhører mig om i kender nyopstartede virksomheder der kunne være interesseret i at holde et foredrag og få feedback og dialog med ca. 40-50 iværksætterinteresserede studerende på Copenhagen Business School, samt få løbende promovering på en lang række medier før eventet, og derfor muligt blive eksponeret for potentielt 15.000 studerende?

Mit navn er Dan Nielsen, og eg kommer fra studenterorganisationen Stardust-CBS. Vi holder henover foråret en række events for de studerende, og søger i denne sammenhæng foredragsholdere til vores serie af events kaldet Start-up stories. Alle events foregår på engelsk, og sker i et åbent og dialogskabende miljø. Derfor forventes selvfølgelig et vist engelskniveau, men også villighed til at fortælle om ens forretningsmodel, og give de deltagende råd til hvordan man arbejder i denne branche.

Vi har 3 events henover efteråret i denne serie, og nystartede virksomheder inden for følgende brancher:

Start-up Story 29. Sep 2010 17:00 – 19:00: Importvirksomhed

Vi søger til dette event en virksomhed der arbejder med at købe eller få produceret varer i et andet land for at sælge det i Danmark. Eksempelvis er produktion billigt i Kina for salg i Danmark den type virksomhed vi leder efter.

Start-up Story 27. Okt 2010 17:00- 19:00: Social media marketing

Vi leder efter et markedsførings start-up der hovedsageligt arbejder med kampagner og virksomhedsbranding over sociale medier, som Facebook, Twitter etc.

Start-up Story 24. Nov 2010 17:00 – 19:00: Software Development             

Vi leder her efter et start-up der arbejder med en softwareudvikling. Det rækker fra computerprogrammer, Cloud software til mobil apps.

Hvis nogen er interresseret eller nogen der kender til en virksomhed der kunne være interessant for os, må i super gerne kontakte mig på Dan@stardust-cbs.dk

Al hjælp er meget meget værdsat.

I er selvfølgelig alle sammen velkomne til vores events, da de er åbne for alle! Næste uge vil vores nye hjemmeside launches på www.stardust-cbs.dk, og der har i mulighed for at læse meget mere, hvis i skulle være interesseret.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)