Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Backlinks på udlandsk blog

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Har min blog med et amerikansk kundesegment større nytte af backlinks fra amerikanske sites,  linkkataloger ect.??

eller er backlinks fra eks amino fint?

Opsummering:

Spørgsmålet er om google ser en forskel mellem danske og udlandske backlinks mht at ranke højt på google.com?

/ Mathias

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 21:59

Links fra andre lande er altid også gode. Men man skal helst fokusere på det land, man har i hensigt at ranke i.

Husk at hvis du har en engelsk blog på dansk server, kan den ikke ranke på google.com. Din server skal ligge i det land, du skal ranke på. :)

Hav en fortsat god aften!

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christopher Roelann:
Husk at hvis du har en engelsk blog på dansk server, kan den ikke ranke på google.com. Din server skal ligge i det land, du skal ranke på. :)

Hej Christopher

Den kunne jeg godt tænke mig dokumentation for - har du det?

At det er en fordel er indiskutabelt, men at den ikke skulle kunne ranke på google.com, hvis den er hostet i Danmark?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:41

Christopher Roelann:

Er det sandt? Kræver det ik bare mere arbejde at få en topplacering?

EDIT: Rosenstand var milisekunder hurtigere ;D

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:43

Fashion-Seller:
EDIT: Rosenstand var milisekunder hurtigere ;D

ALWAYS ;-)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Skrevet kl. 23:32

Det kan godt lade sig gøre, men det er bare sværere. :) Altså det er parametre, der betyder lidt. Ligesom domænenavnet.

Har også set flere på amino, der har sagt det ;)

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:38

Christopher Roelann:

Det kan godt lade sig gøre, men det er bare sværere. :) Altså det er parametre, der betyder lidt. Ligesom domænenavnet.

Har også set flere på amino, der har sagt det ;)

Det er helt sandt (jeg siger det også både her, på min blog og i SEO-LEX) - men så er det jo også lidt noget sludder at du siger, at det ikke kan lade sig gøre. Det kan det sagtens. Lidt ligesom at gå op ad Himmelbjerget med 40 kilo på ryggen - det kan sagtens gøres, men det er nemmere at gøre uden.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Skrevet kl. 23:42

Ja, formulerede mig alt for forkert! Men altså, hvis der er høj konkurrence på et søgord som fks. seo, som både er dansk og engelsk. Så er det næsten umuligt som engelsk side, at ranke på seo på google.dk selvom de ligger nr. på google.com. Men de søgeord med lav konkurrence, vil der være større muligheder for engelske sider, at ranke godt i google.dk.

Ja Wikipedia som er engelsk, ligger på nr. 1 på seo :) Det rigtig nok, men ellers er det ikke nogen. :)

Fra Tåstrup
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:45

Der er intet til hinder for, at et website på en dansk server,  kan ranke på Google.com eller en hvilken som helst anden landeversion af Google. Det er dog indiskutabelt, at det vil være en fordel at den ligger på en server i det pågældende land siden skal ranke, men dermed ikke sagt at det er umuligt fordi den ligger i et andet land.

Med hårdt arbejde, den nødvendige viden og en god portion tålmodighed, så når man langt med SEO

Ha en super aften alle aminoer

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:35

Christopher Roelann:
Ja Wikipedia som er engelsk, ligger på nr. 1 på seo :) Det rigtig nok, men ellers er det ikke nogen. :)

Jeg skulle lige til at nævne at dit eksempel faktisk falder til jorden :-). Anyway jeg forstår din pointe om man ikke behøver at sætte sig unødvendigt tilbage, i forhold til sine konkurrenter.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)