Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Backlinks på udlandsk blog

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Har min blog med et amerikansk kundesegment større nytte af backlinks fra amerikanske sites,  linkkataloger ect.??

eller er backlinks fra eks amino fint?

Opsummering:

Spørgsmålet er om google ser en forskel mellem danske og udlandske backlinks mht at ranke højt på google.com?

/ Mathias

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 21:59

Links fra andre lande er altid også gode. Men man skal helst fokusere på det land, man har i hensigt at ranke i.

Husk at hvis du har en engelsk blog på dansk server, kan den ikke ranke på google.com. Din server skal ligge i det land, du skal ranke på. :)

Hav en fortsat god aften!

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christopher Roelann:
Husk at hvis du har en engelsk blog på dansk server, kan den ikke ranke på google.com. Din server skal ligge i det land, du skal ranke på. :)

Hej Christopher

Den kunne jeg godt tænke mig dokumentation for - har du det?

At det er en fordel er indiskutabelt, men at den ikke skulle kunne ranke på google.com, hvis den er hostet i Danmark?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15009
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:41

Christopher Roelann:

Er det sandt? Kræver det ik bare mere arbejde at få en topplacering?

EDIT: Rosenstand var milisekunder hurtigere ;D

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 01:00

Nu gik den her tråd godt nok lidt off-topic, men som Mathias startede med at spørge, kunne jeg også godt tænke mig at få svar på hvor stor betydning det har om linksne er fra udenlandske eller danske sider?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 04:05

TheisM:

Nu gik den her tråd godt nok lidt off-topic, men som Mathias startede med at spørge, kunne jeg også godt tænke mig at få svar på hvor stor betydning det har om linksne er fra udenlandske eller danske sider?

Det har meget stor betydning faktisk. Vil du være synlig på f.eks. "iPhone" i Østrig, er det afgørende vigtigt, at du får så mange af dine indgående links som muligt fra østrigske hjemmesider. Men det betyder ikke, at links fra andre lande ikke er noget værd - det er de bestemt. Når vi taler generiske termer, der findes på alle/mange sprog, er det netop oprindelsen af indgående links samt serverens placering, der benyttes som faktorer i Google til at afgøre placeringen i det pågældende land.

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 11:26

Thomas Rosenstand:
Det har meget stor betydning faktisk. Vil du være synlig på f.eks. "iPhone" i Østrig, er det afgørende vigtigt, at du får så mange af dine indgående links som muligt fra østrigske hjemmesider. Men det betyder ikke, at links fra andre lande ikke er noget værd - det er de bestemt. Når vi taler generiske termer, der findes på alle/mange sprog, er det netop oprindelsen af indgående links samt serverens placering, der benyttes som faktorer i Google til at afgøre placeringen i det pågældende land.

Tak for svaret, det var dejligt at få noget afklaring omkring det. For mig, udsprang spørgsmålet af at jeg så nogle affiliate-sider med mange links fra kommentar-felterne på udenlandske sider :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)