Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God og billigt web hotel søges.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er der nogen her der kender en god og billigt/ stabil web hotel som jeg kan bruge til min web side ?? Jeg har en web auktion, som der gerne med tiden skulle komme rigtig meget trafik på, så jeg søger en god og stabil web hotel, Jeg havde clichehosting.com til at starte med i 2006, men de var aldrig til at få fat i, og siden var mega langsom på deres server, så skifte jeg til dandomane.dk dem er jeg rigtig glade for, god service, og hurtig side, men mit problem med dem er bare at de er meget dyre, omkring 2600 kr. om året, det må da være andre der også er gode, stabile, og god service, til en billig penge, jeg ved godt at det har meget at gøre med hvad web siden er bygget i, og hvad man skal bruge at forskellige ting til siden, jeg  ville være glad for at hvis i kendte et billigt web hotel, så skal jeg nok selv finde ud af om det kan bruges til min web side. Håber at der kommer et par gode seriøse forslag. Hilsen lars

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 18:03

Tror du kan finde et tilbud her på siden - ellers skal nogen nok skrive til dig Smile

https://surftown.dk/webhotel-privat/

Godt og billigt - den diskussion har jeg haft før og det tør jeg ikke rode mig ind i igen Wink

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 18:03

Prøv med www.web10.dk

De er ret stabile og er ikke så dyre.

Tilmeldt 1. Jul 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:12

www.mlhosting.dk god og stabil host.. Har aldrig oplevet noget dårligt ved dem

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 18:19

Kan ikke anbefales....

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 21:05

Hej Lars,

Dette kan vi tilbyde, og til fornuftige penge, med en stor løbende support.

Du er meget velkommen til, at sende mig en mail på admin@cetadesign.com

Fortsat god aften.

De bedste hilsner

Morten Dal

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 21:08

MLHosting.dk du er bare god har 2 hjemmesider hos dem. Har ikke hafte nogen problemer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 21:09

Hej Lars,

Jeg tror, at jeg har lige det, som du leder efter. Vores webhoteller koster fra 24 til 588 kroner om året. Vi har fået en masse gode anmeldelser af vores eksisterende kunder - blandt andet fordi, at vores gennemsnitlige svartid i vores Helpdesk er blot 8 minutter. 

Tag og læs lidt om vores løsninger - det lyder som om, at de passer lige til dig! Skulle du have nogen spørgsmål, skal du være meget velkommen til at kontakte mig (ace snabel-a meebox.net). Så burde vi kunne få en aftale i stand!

Fortsat rigtig god aften. 

Tilmeldt 3. Sep 10
Skrevet kl. 21:14

Hej.

Okay dem har du ikke meget godt at sige om ??

Tilmeldt 3. Sep 10
Skrevet kl. 21:22

Hejsa.

jamen det lyder da godt, jeg tror at jeg vil kigge meget på om de har nogen rigmelig store sider liggene hos dem, og prøve hvor hurtig de er, for der er jo en kæmpe forskeld på om man har en side med 5 kunder om  dagen eller en måske med 3000- eller 4000 besøge om dagen, det har jeg da sf. ikke på min side nu, men måske en dag, og så gider jeg ikke og skal til at flytte web hotel igen.. så det vil jeg tjekke ud fødst.

Hilsen lars

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)