Hej er der nogen her der kender en god og billigt/ stabil web hotel som jeg kan bruge til min web side ?? Jeg har en web auktion, som der gerne med tiden skulle komme rigtig meget trafik på, så jeg søger en god og stabil web hotel, Jeg havde clichehosting.com til at starte med i 2006, men de var aldrig til at få fat i, og siden var mega langsom på deres server, så skifte jeg til dandomane.dk dem er jeg rigtig glade for, god service, og hurtig side, men mit problem med dem er bare at de er meget dyre, omkring 2600 kr. om året, det må da være andre der også er gode, stabile, og god service, til en billig penge, jeg ved godt at det har meget at gøre med hvad web siden er bygget i, og hvad man skal bruge at forskellige ting til siden, jegville være glad for at hvis i kendte et billigt web hotel, så skal jeg nok selv finde ud af om det kan bruges til min web side. Håber at der kommer et par gode seriøse forslag. Hilsen lars
Jeg tror, at jeg har lige det, som du leder efter. Vores webhoteller koster fra 24 til 588 kroner om året. Vi har fået en masse gode anmeldelser af vores eksisterende kunder - blandt andet fordi, at vores gennemsnitlige svartid i vores Helpdesk er blot 8 minutter.
Tag og læs lidt om vores løsninger - det lyder som om, at de passer lige til dig! Skulle du have nogen spørgsmål, skal du være meget velkommen til at kontakte mig (ace snabel-a meebox.net). Så burde vi kunne få en aftale i stand!
jamen det lyder da godt, jeg tror at jeg vil kigge meget på om de har nogen rigmelig store sider liggene hos dem, og prøve hvor hurtig de er, for der er jo en kæmpe forskeld på om man har en side med 5 kunder om dagen eller en måske med 3000- eller 4000 besøge om dagen, det har jeg da sf. ikke på min side nu, men måske en dag, og så gider jeg ikke og skal til at flytte web hotel igen.. så det vil jeg tjekke ud fødst.