Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding tilbydes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg vil gerne have mere fokus på linkbuilding, og dermed blive rigtig god til det.

Derfor vil jeg gerne lave et par tilbud på online markedsføring, som gælder weekenden over: Jeg har tidligere tilbudt gratis SEO-artikler herinde, som gik rigtig godt(artiklerne er ved at blive skrevet nu), så nu kører jeg et tilbud mere:

1. Linkbuilding på internationale fora og medier: 100 links for 600 DKK ex moms

2. Tekstforfatning af SEO-artikler der placeres på danske artikeldatabaser med link. 15 artikler/links for 900 DKK ex moms.

Tilbuddet gælder til mandag kl. 10.00, hvorefter vi går i gang med arbejdet.

Kontakt: mail@unido.dk.

God weekend!

Mange hilsner
Nikolaj Astrup Madsen 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:03

sikkert ok arbejde med vil have flere artikler end 15 og ikke links fra forummer for der er jeg aktive mange mange steder

Det omhandler min strip polterabend side derved godkender ikke alle steder det da er om erotik , derved lidt svært måske nå det ønsket antal

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:50

Hvor lange er artiklerne , til dette antal kr.?

Jeg vil helst have lange gode artikler og betale lidt ekstra kr ,  de får også fleste kliks folk linker nogle gange også til gode artikler derved skaber de lange gode artiklen større værdi for mig , end korte gør .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 18:04

Hej Nikolaj,

det lyder interessant - hvilke informationer skal du bruge til at lave artiklerne og evt. links til linkbuilding?

VH
Palle

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 20:58

Hej begge,

Michael, artiklerne er 250 ord som udgangspunkt. Enkelte sider kræver dog længere artikler, så de er minimum 250 ord, men helt op til 400. 

Palle, vi skal have besluttet hvilke ord og sider I vil fanges på, og så evt. hvis I har nogle krav til artiklerne. Du må meget gerne sende mig en mail på mail@unido.dk, så kan vi lige gå i dybden med det.

Tak for interessen - Jeg håber at høre fra Jer på mail:-)

God søndag aften!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)