Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt boligsite - Boligstep.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

En kammerat og jeg har lavet et nyt boligsite, som vi rigtig gerne vil have jer til at kigge på, og det vil være fedt med lidt kommentarer o.l.

Lige lidt info om sitet nedenfor, navnet er boligstep.dk

Fra pressemeddelelsen:

Nu kan man nemt, hurtigt og gratis selv sætte sin bolig til salg. Boligstep.dk er et nyt kontaktmedie mellem boligkøbere og –sælgere, som giver begge parter en lang række fordele.

Hjemmesiden giver sælger mulighed for selv at sætte sin bolig til salg ganske gratis. Dette ud fra den grundlæggende idé om, at det er vigtigt med et godt udstillingsvindue for dem, som selv forsøger at sælge deres bolig - og at dette udstillingsvindue skal være til at betale for alle. Boligstep.dk arbejder sammen med nøglespillere på det danske boligmarked heriblandt boligadvokater, boligfotografer, forsikringsselskaber m.fl. Dette gør, at præsentationen af boligen og hele handlen bliver ligeså professionel som hos en almindelig ejendomsmægler, bare langt billigere.

Udover generel udstilling på sitet, er der mulighed for at øge responsen ved hjælp af annonceringsmateriale såsom til salg skilte og salgsannoncer til bilen, billedredigering, facebook deling mm.

På forhånd tak for hjælpen.

Vh Nikolai Brink

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 13:04

Hej Nikolai

i har en flot og indbydende hjemmeside! - og dejlig nem at finde rundt på.

Men men men, der er hård konkurrence på det marked! - så det handler om at markedsføre! rigtig meget.

Tobias.

Fra Århus C
Tilmeldt 24. Dec 09
Skrevet kl. 13:11

Hej Tobias,

mange tak! Du har fuldstændig ret og det er også det vi arbejder hårdt på. Har du evt. nogle gode råd og idéer, der kunne supplere vores (markedsføring/ artikler i relevante aviser og netaviser, brug af sociale medier mm.)

Tak for hjælpen. /Nikolai

Tilmeldt 14. Apr 10
Skrevet kl. 13:22

Hej Nikolai.

opret en fangruppe på facebook, brug google adwords, og brug masser tid på SEO. Har i ikke erfaring med google adwords og SEO kan i købe 2 bøger om det lige her - www.seo-lex.dk

opret evt. en blog hvor i skriver relavente blogindlæg, og henviser til siden osv.

Tobias.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 13:27

Jeg tror du skal passe på med, at markedsføre siden alt for meget til boligsøgende, før der er flere boliger på siden. Der er ikke én eneste villa i min kommune... Det får ikke brugerne til at blive på sitet.

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 13:34

Ser spændende ud - har en ide jeg gerne vi drøfte med jer, så vil du oplyse et telefonnummer jeg kan komme i kontakt med jer på?

mvh

Kjeppe

Tilmeldt 14. Apr 10
Skrevet kl. 13:38

Erik - han bliver jo også nødt til at markedsføre sig for at der er nogen der opretter huse jo.

Tobias.

Fra Århus C
Tilmeldt 24. Dec 09
Skrevet kl. 13:55

Hej, du kan fange mig på mob nummeret: 40826840.

Og tak for jeres svar...

Vh Nikolai

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 14:18

Sjoegaard:

Erik - han bliver jo også nødt til at markedsføre sig for at der er nogen der opretter huse jo.

Det er korrekt, men det er en hård vej, hvis man smider en masse brugere ind på et næsten tomt site. Det kan nok lade sig gøre, men det bliver enten dyrt eller rigtig meget hårdt arbejde.

Man kunne jo sagtens finde på en masse af andre muligheder for at have noget indhold til de besøgende, og så langsomt få flere og flere huse ind på siden, så den del kan trække læsset.

F.eks. kunne man tage alle ejendomsmægler-husene med også. Der er et rekordstort antal boliger til salg netop nu. Så det var da en oplagt mulighed for rent faktisk at kunne give noget til de besøgende.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:56

Super flot siden ,rigtigt godt gået Smile

Nu skal du bare markedsfører hjemmesiden  på google og det er linkbuilding linkbuilding og atter linkbuilding , i en evighed for konkurrence  tror jeg er hård på bolig ord på google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)