Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fælles lokaler i Skive / Midtjylland

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Må man spørge hvad i har tænkt jer at lave? :o)

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 09:45

Hej Klaus

Jeg har en virksomhed i Skive, og jeg kunne godt være interesseret i en kontorplads.

Jeg laver indkast-træning og hoder foredrag om motivation, arbejdsglæde og samarbejde...

De bedste hilsner

Thomas Grønnemark

Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:39

Hej

Jeg er netop blevet færdig med mit studie som civilingeniør og kunne godt tænke mig at starte en virksomhed der håndtere organisationsstruktur med fokus på it / web.

I Helsingør er min fætter flyttet ind i et kontormiljø hvor han kun betaler 1500,- per måned. De har enormt gavn af kontorfælleskabet.

Jeg er bange for at Skive kommune ikke, på nuværende tidspunkt, har plads i økonomien til at støtte op omkring sådan et projekt, men det kunne være at der sad nogle virksomheder derude og havde nogle ledige lokaler, som de ønskede at leje ud billigt. Det kunne jo gavne både dem, os og iværksættermiljøet i Skive  kommune.

//Klaus

Fra Skive
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:25

Hej

Vi er et forholdsvis nystartet firma, som hører hjemme i Skive. Vi råder fra Januar/Februar 2011, over ca 500 kvm i Roslev, som let kan omdannes til kontorfællesskab. Vi havde faktisk tænkt på det før denne tråd blev startet, men det kunne være interessant at høre om der er nogen der er friske på ideen i Roslev.

Vi har spiserum m. thekøkken og køleskab og microovn. et kontor og et mødelokale samt et lille lager. Det skal vi selv bruge, men vi kan forholdsvis let omdanne vores montageafd. (som vi ikke skal bruge) til kontorer. 4-5 stk og et fællesareal til kopi, print og fax osv. Vi har server og bredbånd og telefonlinier klar, så vi skal vel bare have lavet kontorerne og købt nogle skriveborde, reoler og kontorstole.

Umiddlbart vil det kunne gøres til ca. 2000 pr. kontor (20 kvm) incl. fax, internet og telefon, lys og varme. Print og kopi vil blive på regning og hvis man vil have en internetforbindelse for sig selv eller man vil have en hostserver stående, så kommer det også ved siden af. Der kan være mulighed for mindre lager, hvis det behøves. (vi har læsserampe og aluporte, pallevogne osv.)

Er det interessant eller er Roslev lidt for langt ude ?

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 09:14

Hej Peter, kan du sende en PM?

Fra Skive
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:31

PM ???

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 13:54

arhh ja, undskyld - "Private Message"

Eller bare din e-mailadresse, så jeg kan komme i kontakt med dig. :)

Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:54

Hejsa peter,

Det lyder da interessant og jeg synes at det er et positivt forslag. Jeg er dog ikke interesseret i at komme længere nordvest på end jeg allerede er (Skive).

Men i tråd med peters forslag, må der være virksomheder der sidder derude og har lokaler der ikke bliver brugt til noget.

//Klaus

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)