Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Introduktion og feedback på nyt website

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 02:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Har lige oprettet mig herinde, selvom jeg tit har været her og læst interessante og informationsrige indlæg.

Vi er 2 partnere som har et forholdsvis nyopstartet firma, TopMedia I/S. Vi laver primært hjemmesider, men påtager os også gerne konsulentarbejde og en masse andet. Meget bredt kan man godt sige, men vores kerneprodukt er dog som sagt hjemmesider.

Som det er lige nu, laver vi gerne arbejde til næsten chokpriser/referencepriser, ligesom for at skabe en kundekreds og et netværk til kunder. Så hvis der er nogen som har brug for noget, sig endelig til.

Jeg selv har en del års erfaring inden for design og kodning. Primært design. Har leget med Photoshop siden jeg var godt og vel 15 år, i dag er jeg 23. Min partner har også en del års erfaring inden for salg og markedsføring, så vi har vel et godt grundlag, mener vi.

Vi ved at det her er et trangt marked, men vi er så opsatte og passioneret omkring det her, så selvfølgelig vil vi give det en chance og gøre vores bedste.

Så hvis der er nogen derude der sidder og tænker "pas nu på med..." eller "husk nu at..." så vil jeg meget gerne høre til det :-)

Vores hjemmeside hedder www.topmedia.dk og det kunne være super hvis I havde lyst til at kigge på den og lige komme med lidt feedback. Der er stadig lidt rettelser hist og her. Men vi vil enormt gerne have "nye" øjne på den og høre hvad folk synes.

Tak :-)

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:47

Jeg forstår ikke hvordan I kan tilbyde Jeres kunder søgemaskineoptimering, når I på Jeres egen hjemmeside har lavet nogle helt banale fejl, som f.eks. at bruge den samme metabeskrivelse på flere af Jeres undersider.

Så er det da bedre ikke at tilbyde det og istedet fokusere udelukkende på webdesign.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:08

I bruges jeres egen side som SEO reference derfor synes jeg det er ekstra vigtigt den er søgeord optimeret efter alle kunsten regler !

Jeres SEO reference er lidt sjov top media  , jeg søgte på google i var de eneste der brugte det på i google i titlen , hvad jeg kunne se på første side udover jeres egne siden og en hollandske dette tænker folk bare ikke over , der ikke ved så meget om SEO, de kun kigger kun hvor mange søgeresultater der er , det er meget vigtigere, er hvor mange , der vil ligge godt på dette ord , vis få satser på dette ord er det let at komme i toppen af google , derved ingen stor SEO kunst at ligge nummer 1 på et ord ingen andre vil næsten.

Social markedsføring kan have en SEO effekt men kan ikke stå alene , det er atter links og links for masser vis sider der vigtigste , udover den rette målrette linkstruktur på siden vis hvilken ord i satser på , langt hen ad kan man tilrette en siden mod disse må dette skrives der bare intet om i gør og skriver i har ekspert viden , med fremtoner meget kun social markedsføring , dette lidt for overdrevet .

Hvorfor har i korte titler på jeres siden bruger ikke tæt ved de tilladt 67 tegn der vises på google ?

,hvorfor er der ikke lavet undersider der peger mod diverse ord ?

hvorfor bruges ikke overskrift titler ,hvor der vælges nogle søgeord i ?

hvorfor er ikke søgeord i billeder , links som er de meste almindelig ting der bruges indenfor SEO ?

Selvfølgelige kunne jeg blive for SEO er en videnskab med evt. læs disse 2 bøger første , før i tilbyder SEO

søge ord optimering bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk  Eller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 13:23

Hej begge to, tak for jeres svar.

I har fuldstændig ret i at det er blevet for "overdrevet" hvad angår SEO'en, da det kun er det meget basale vi egentlig tilbyder. Dette vil vi klart få tonet ned.

Og til Business Angel - tak for links, vi vil nok invistere i sådan en bog, og gå langt mere i dybden omkring SEO'en.

Men hvad synes I om siden sådan generelt? Pæn? Overskuelig?

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)