Hej alle Har lige oprettet mig herinde, selvom jeg tit har været her og læst interessante og informationsrige indlæg. Vi er 2 partnere som har et forholdsvis nyopstartet firma, TopMedia I/S. Vi laver primært hjemmesider, men påtager os også gerne konsulentarbejde og en masse andet. Meget bredt kan man godt sige, men vores kerneprodukt er dog som sagt hjemmesider. Som det er lige nu, laver vi gerne arbejde til næsten chokpriser/referencepriser, ligesom for at skabe en kundekreds og et netværk til kunder. Så hvis der er nogen som har brug for noget, sig endelig til. Jeg selv har en del års erfaring inden for design og kodning. Primært design. Har leget med Photoshop siden jeg var godt og vel 15 år, i dag er jeg 23. Min partner har også en del års erfaring inden for salg og markedsføring, så vi har vel et godt grundlag, mener vi. Vi ved at det her er et trangt marked, men vi er så opsatte og passioneret omkring det her, så selvfølgelig vil vi give det en chance og gøre vores bedste. Så hvis der er nogen derude der sidder og tænker "pas nu på med..." eller "husk nu at..." så vil jeg meget gerne høre til det :-) Vores hjemmeside hedder www.topmedia.dk og det kunne være super hvis I havde lyst til at kigge på den og lige komme med lidt feedback. Der er stadig lidt rettelser hist og her. Men vi vil enormt gerne have "nye" øjne på den og høre hvad folk synes. Tak :-) |
Jeg forstår ikke hvordan I kan tilbyde Jeres kunder søgemaskineoptimering, når I på Jeres egen hjemmeside har lavet nogle helt banale fejl, som f.eks. at bruge den samme metabeskrivelse på flere af Jeres undersider.
Så er det da bedre ikke at tilbyde det og istedet fokusere udelukkende på webdesign.