rigtige god ide vis jeg forstår dit indlæg korrekt
ved at skrive kommentar ved stjerner synes der er flere fordele
Man få mange flere rigtige plusser og ikke kun fordi man er venner og hjælpe en fordi så sælger hans produkt bedre og giver venner derfor flere plus stjerner .
Minus stjerner vil ikke tit kun gives fordi man ikke kan lide person
man skal give plus og minus fordi indlægget er godt
Nogle gange synes jeg stjerner plus og minus afgives for hurtigt for folk når tit når folk ikke at læse tråden eller indlægget før karakterer afgives , kan man se
Derfor ved kommentar vil man undgå meget mudderkastning som sker i nogle tråde
Nej, ikke helt det jeg mente.
Det var bare som en udvidelse til det nuværende system. - Hvor selv kan vælge om man har lyst til at tilføje en lille kommentar til sine stjerner. - Men det var bare én måde at gøre det på.
Det ville selvfølgelig være meget federe med en "Review" sektion. - Hvor man kan give stjerner + en anmeldelse af brugeren. - Ved bare ikke om det skal godkendes, fordi så ender det med alle brugere kun har gode anmeldelser.
Der er jo selvfølgelig forskel på mængden af gode anmeldelser og hvad der står i dem. Man kunne måske brainstorme om den bedste løsning for sådan en Amino-trust-pilot funktion laves bedst.
Men det kan jo være med til at udvide karma systemet, til mere personlig branding og til at få folk til , måske at tænke lidt over deres handlinger o.lign.
- Synes bare der er mange, som kommer med rigtige gode råd over tiden, som rigtig hurtigt bliver glemt igen, fordi der er en milliard indlæg på amino. - Så kunne det jo være rigtig rart at få en offentlig tilgængelig anderkendelse for et godt stykke arbejde.
Jeg forestiller mig noget med at når man trykker på "351 anmeldelser" ryger man til en liste der kunne se sådan her ud:
Trådens navn 

"Mange tusind tak med hjælpen på mit problem" - Hans
Trådens navn 

"Fantastisk stykke arbejde" - Grete
Trådens navn 
"Er du stolt af dig selv?" - Heksen