Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé til Amino: Trustpilot lign.funk. i profil

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej, Team Thorborg.

Ved ikke om det ville være en idé, - Men jeg synes det kunne være fedt, hvis man kunne skrive reviews+stjerner til hinanends profiler., - Reviews som modtageren skal godkende, så de ikke bliver fyldt med Trolls.

Evt. implementere det sådan, så når man afgiver stjerner i Karma, kan man vælge og skrive en kommentar til stjernerne. men stadigvæk hvor man godkender at kommentaren bliver vist på ens profil.

- det kunne også lægge op til et punkt under navnet når man debaterer. 

Eksempel

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15010
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

God ide Yes

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:50

rigtige god ide vis jeg forstår dit indlæg korrekt

ved at skrive kommentar ved stjerner synes der er flere fordele

Man få mange flere rigtige plusser og ikke kun fordi man er venner og hjælpe en fordi så sælger hans produkt bedre og giver venner derfor flere plus stjerner .

Minus stjerner vil ikke tit kun gives fordi man ikke kan lide person

man skal give plus og minus fordi indlægget er godt

Nogle gange synes jeg stjerner plus og minus afgives for hurtigt for folk når tit når folk ikke at læse tråden eller indlægget  før karakterer afgives , kan man se

Derfor ved kommentar vil man undgå meget mudderkastning som sker i nogle tråde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 00:58

Mikael christiansen:

rigtige god ide vis jeg forstår dit indlæg korrekt

ved at skrive kommentar ved stjerner synes der er flere fordele

Man få mange flere rigtige plusser og ikke kun fordi man er venner og hjælpe en fordi så sælger hans produkt bedre og giver venner derfor flere plus stjerner .

Minus stjerner vil ikke tit kun gives fordi man ikke kan lide person

man skal give plus og minus fordi indlægget er godt

Nogle gange synes jeg stjerner plus og minus afgives for hurtigt for folk når tit når folk ikke at læse tråden eller indlægget  før karakterer afgives , kan man se

Derfor ved kommentar vil man undgå meget mudderkastning som sker i nogle tråde

Nej, ikke helt det jeg mente.

Det var bare som en udvidelse til det nuværende system. - Hvor selv kan vælge om man har lyst til at tilføje en lille kommentar til sine stjerner. - Men det var bare én måde at gøre det på.

Det ville selvfølgelig være meget federe med en "Review" sektion. - Hvor man kan give stjerner + en anmeldelse af brugeren. - Ved bare ikke om det skal godkendes, fordi så ender det med alle brugere kun har gode anmeldelser.

Der er jo selvfølgelig forskel på mængden af gode anmeldelser og hvad der står i dem. Man kunne måske brainstorme om den bedste løsning for sådan en Amino-trust-pilot funktion laves bedst.

Men det kan jo være med til at udvide karma systemet, til mere personlig branding og til at få folk til , måske at tænke lidt over deres handlinger o.lign.

- Synes bare der er mange, som kommer med rigtige gode råd over tiden, som rigtig hurtigt bliver glemt igen, fordi der er en milliard indlæg på amino. - Så kunne det jo være rigtig rart at få en offentlig tilgængelig anderkendelse for et godt stykke arbejde.

Jeg forestiller mig noget med at når man trykker på "351 anmeldelser" ryger man til en liste der kunne se sådan her ud:

Trådens navn StarStarStarStar
"Mange tusind tak med hjælpen på mit problem" - Hans

Trådens navn StarStarStarStarStar
"Fantastisk stykke arbejde" - Grete

Trådens navn Star
"Er du stolt af dig selv?" - Heksen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15010
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:11

Man kunne jo gøre det sådan, at evt "anmeldelser" var anonyme overfor normale brugere. Dvs de kan kun se antal stjerner + en tekst...
Men brugeren som har fået stjernerne, kan så se afsenderen...

På den måde undgår man, at alle får 5 stjerner, fordi ingen tør stå ved 1 stjerne, fordi de bliver offentlige for alle...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 554
Fra  dymagic Skrevet kl. 08:17

Simon Elkjær:
 - Reviews som modtageren skal godkende, så de ikke bliver fyldt med Trolls

Gør lige præcis dette punkt det ikke ret ubrugeligt? Så bliver det jo bare en liste af lovprisninger...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 08:19

Jimmy Carlsen:

Simon Elkjær:

Gør lige præcis dette punkt det ikke ret ubrugeligt? Så bliver det jo bare en liste af lovprisninger...

Jo, Jimmy, som jeg også har skrevet senere, eller i hvert fald prøvet på, virker det ikke med at skulle godkende alle sammen og man kunne med fordel brainstorme idéen lidt. - Men jeg synes stadigvæk idéen er rigtig god.

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 554
Fra  dymagic Skrevet kl. 08:29

Simon Elkjær:
som jeg også har skrevet senere

Fredag morgen efter at have været lidt for sent oppe, og med skift af ble kl. # midt i nat Tongue Tied  Skal vist lige have pudset pupillerne Skype-Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:32

Jimmy Carlsen:

Simon Elkjær:

Det tror jeg også ved mange af 5 stjerner , jeg har hermed givet dig 5 stjerner fordi du er sød og rar ikke pga. af indlægget ,sådan tror jeg mange 5 stjerner vil se ud

Hermed afgivet 1 stjerne da du ikke fortjente de 5 stjerner en anden gav dig fordi jeg ikke synes om dig , et minus stjerne eks.

for 5 stjerner gives ud meget tit ud for at sprede glæden end sig om indlægget er godt eller dårligt mange gang og er superdejligt med al den positive glæde , med nok ikke lige derfor man skal give disse stjerner .

Godkende kan man ikke bruge synes jeg , for så bliver det bare  en masse lovprisninger som en anden skrev

men kunne hjælpe lidt vis man var aktive i tråden ved plus og minus , især mimus det er tit ikke en lovprisning , med kan tilføje tråden indhold  og videre debat , som kan forbedre en , så man ikke gør samme fejl igen.

PS. man kan ligge sine favorit indlæg i sin egen profil i forvejen , hvor folk har vidste de er glade for en ,for de vilde gode stjerner er vel det samme som gode anmeldelser , synes jeg i hvert fald

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 08:41

I det nye Amino index kunne det være fedt med en vurdering fra kunder i form af stjerner, som blev fremvist i sin profil.

Derved kan folk se om der er en masse glade og tilfredse kunder eller det modsatte bag en bruger.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)