Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé til Amino: Trustpilot lign.funk. i profil

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy Carlsen:

Simon Elkjær:
 - Reviews som modtageren skal godkende, så de ikke bliver fyldt med Trolls

Gør lige præcis dette punkt det ikke ret ubrugeligt? Så bliver det jo bare en liste af lovprisninger...

Jo, Jimmy, som jeg også har skrevet senere, eller i hvert fald prøvet på, virker det ikke med at skulle godkende alle sammen og man kunne med fordel brainstorme idéen lidt. - Men jeg synes stadigvæk idéen er rigtig god.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 08:29

Simon Elkjær:
som jeg også har skrevet senere

Fredag morgen efter at have været lidt for sent oppe, og med skift af ble kl. # midt i nat Tongue Tied  Skal vist lige have pudset pupillerne Skype-Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:32

Jimmy Carlsen:

Simon Elkjær:
 - Reviews som modtageren skal godkende, så de ikke bliver fyldt med Trolls

Gør lige præcis dette punkt det ikke ret ubrugeligt? Så bliver det jo bare en liste af lovprisninger...

Det tror jeg også ved mange af 5 stjerner , jeg har hermed givet dig 5 stjerner fordi du er sød og rar ikke pga. af indlægget ,sådan tror jeg mange 5 stjerner vil se ud

Hermed afgivet 1 stjerne da du ikke fortjente de 5 stjerner en anden gav dig fordi jeg ikke synes om dig , et minus stjerne eks.

for 5 stjerner gives ud meget tit ud for at sprede glæden end sig om indlægget er godt eller dårligt mange gang og er superdejligt med al den positive glæde , med nok ikke lige derfor man skal give disse stjerner .

Godkende kan man ikke bruge synes jeg , for så bliver det bare  en masse lovprisninger som en anden skrev

men kunne hjælpe lidt vis man var aktive i tråden ved plus og minus , især mimus det er tit ikke en lovprisning , med kan tilføje tråden indhold  og videre debat , som kan forbedre en , så man ikke gør samme fejl igen.

PS. man kan ligge sine favorit indlæg i sin egen profil i forvejen , hvor folk har vidste de er glade for en ,for de vilde gode stjerner er vel det samme som gode anmeldelser , synes jeg i hvert fald

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 08:41

I det nye Amino index kunne det være fedt med en vurdering fra kunder i form af stjerner, som blev fremvist i sin profil.

Derved kan folk se om der er en masse glade og tilfredse kunder eller det modsatte bag en bruger.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 08:42

Det med at man skal godkende kommentar er ikke serligt gennemtænkt. da hvis jeg køber et parti af 100 fodbolde af dig gennem amino og du kun sender mig 30 og jeg skriver at du ikke er til at stole på kan du bare undlade at vise den anmeldse frem.. så folk kun vil beholde gode anmeldser...

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 09:10

Jeg kan godt forstå tankerne bag idéen, men jeg tænker lidt - hvorfor? 

Seneste eksempel med at købe 100 fodbolde men kun få 30 leveret. Så er det jo ikke manden du skal gå efter, så er det bolden (ha ha) - altså virksomheden! Så skal du ikke give ejeren dårlig anmeldelse men virksomheden i al almindelighed, og til det har vi allerede trustpilot (som i øvrigt fungerer ganske udemærket til netop dette). 

Jeg så hellere en udvidelse/revision af det nuværende stjerne-system. Start med muligheden for at skrive en kommentar sammen med et antal stjerner. Dernæst - skru op for de point der hhv. gives/fratrækkes ved 5 / 0 stjerner, så det har en tydeligere effekt. Mere karma til nice-guys, mindre til trolls. 

Amino er her for, at vi kan hjælpe hinanden! Hvis vi absolut skal bedømmes, så lad det da være på vores evne til at hjælpe. Selv der er jeg usikker, da det i hvert fald ikke tog mig lang tid at skille fårene fra bukkene og se, hvem der gav brugbare råd og hvem der blot skrev *merde*, da jeg var ny herinde - karma eller ej. 

Dem, som hjælper herinde, bliver nok hverken bedre eller dårligere til at hjælpe, endvidere ej mere eller mindre aktive af, at man gir dem nogle stjerner. De gør det fordi, at de ønsker at hjælpe. 

Jeg ville genoverveje tankerne bag. I hvert fald dem med, at man kan give en bruger stjerner. Hvis en person har været super hjælpsom og jeg absolut skal ytre mine følelser herom, så lad mig kunne give 5 stjerner for selve indlægget der var super, men samtidig kunne skrive en kommentar til det. I hans profil kan man så lave noget smart, hvor man kan se disse "anmeldelser" af hans hjælp.

Blot mine tanker! :-) Fortsat god fredag til jer alle. 

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 11:44

Idéen med at kunne kommentere en karaktergivning ville være rigtig god, da man så uden for trådens kontekst kan komme med kommentarer, uden at spamme tråden.

Så kunne man krydre det med alverdens statistikker :

Content index : Karma/Antallet af indlæg

Personality index : Antallet af uddelte positive stjerner divideret med antallet af negative

Perception Index : Antallet af modtagne positive stjerner divideret med antallet af negative

Overall Score : Ovennævnte index'er multipliceret med hinanden

Nå det var måske lige i overkanten med alt det her index-tjavs Hmm

mvh

Jan

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)