På den måde undgår man, at alle får 5 stjerner, fordi ingen tør stå ved 1 stjerne, fordi de bliver offentlige for alle...
Ikke at jeg vil starte en ny stjernekrig.
Men nu kan jeg ikke se, hvorfor at folk ikke skulle tør at stå ved deres meninger, selvom de bliver offentliggjort. Når man offentlig gøre noget, så er det jo netop for at tvinge folk, til at overveje hvorfor man handler som man gør.
Og tør man ikke at stå ved, hvad man mener, så kan det jo være ligemeget, og for mig virker det utroværdigt. For så er vi bare henne i venne/fjende forholdet igen.
Til emnet
Nu er det ikke nogen hemlighed at jeg har givet nogle personer, 1 stjerne, også op til 5. Og tit så kan man godt savne at kunne begrunde det, og det gerne uden at man spammer debatten, med indlæg. Vi skal jo gerne have en ordentlig debat.
Sammen med at mange faktisk ikke har deres PB slået til, så er der ikke så mange muligheder.
Men på den anden side, så vil jeg så også mene, at nu er en debat jo ikke en popularitæts konkurrance, som nogle mennesker her desværre tit misforstår den til at være. Vi skulle alle her gerne være voksne mennesker.
Nu har jeg så også den indstilling, at når man vælger at være på en debat, så skal der være mulighed for at folk kan mod argumentere, selvom det tit ikke lige falder i ens egen smag. Men det betyder for mig ikke at det er dårlige mennesker, men at de bare ikke har samme overbevisning som mig. Og det er tit her alt går galt. For tit tager mange et modargument som noget personligt, og ikke som en kritik af ens udtalser.
Men ellers så er det også sådan, at vi er mange mennesker der faktisk overhovedet ikke handler med nogen her på amino, og mere eller mindre bare sidder anonymt på sidelinien, hvorfor at de indlæg, og omtaler, så ikke vil berøre en. Og det kan i sidste ende for mig, betyde at de personer, så ikke bliver taget så seriøst, og derved vil blive omgået, når der ikke er omtalser.
Og specielt, ser jeg at venneforholdene, her på siden, ikke at jeg har noget imod dem absolut ikke, men at de bliver mere udbredt, og kan give inspirration til mere klikke dannelser, og dermed de forhold der er omkring det. Altså mere fremmedgørelse og kampe om gunsten, og meget mere springende anmeldser, som kun er med til at forvirre mennesker og dyr.
/Kenneth