Jeg håber ikke, at I hopper ud af tråden, når jeg nævner, at jeg er 14 år - for min alder har kun den relevanse, at du kan slippe lidt billigere end normalt. Nå, men det jeg vil frem til er, at jeg søger lidt at lave. Jeg ser gerne, at jeg bliver betalt - men jeg vil selvfølgelig også yde en gratis indsats, hvis det betyder, at jeg kan få lidt erfaringog nogle flere hår på brysterne.
Jeg kan ingen programmeringssprog, foruden HTML. Min kompetencer ligger hovedsageligt i mine skriveevner og i min tankegang.
Sidder du derude med et job, som du mener, jeg ville kunne klare - eller et projekt, jeg kunne være en del af, så er du meget velkommen til at skrive i tråden eller kontakte mig gennem PM. Jeg modtager eller svarer dog ikke på useriøse eller usaglige indlæg eller postbeskeder.
Giv os en mulighed for at skrive til dig, eller smid mig en besked her via Amino med lidt mere info om dig.
Hvor i landet bor du? Hvordan har du det med at undersøge et givent emne via nettet/google og så skrive korte artikler om det? Hvilken klasse går man i, når man er 14? Kender du selv reglerne for, hvad slags arbejde man må sætte en 14 årig til? (jeg gør nemlig ikke, men husker jeg korrekt er der nogle begrænsninger på det arbejde man må tage når man er i din alder)
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Ja så vidt jeg husker er det under 15 månedligt. Var det uhvertfald den gang jeg var 14 år.
(Desuden synes jeg efterhånden at Amino er ved at blive det nye arto.dk? burde man ikke at oprette en "lillesøster" til Amino. for alle dem under 18, måske med nogle få "konsulenter" ?) Ikke at jeg har noget mod det, men dem under 15 år er der vidst meget strikse regler med hensyn til arbejde, løn osv.
Men fedt at se at en dreng på 14 år, kan få tid til at realiserer sine drømme og udvikling. Personligt tænkte jeg kun på piger og slik, samt snige ryge ude i skolegården. haha Det for fedt det der ;)
Giv os en mulighed for at skrive til dig, eller smid mig en besked her via Amino med lidt mere info om dig.
Hvor i landet bor du? Hvordan har du det med at undersøge et givent emne via nettet/google og så skrive korte artikler om det? Hvilken klasse går man i, når man er 14? Kender du selv reglerne for, hvad slags arbejde man må sætte en 14 årig til? (jeg gør nemlig ikke, men husker jeg korrekt er der nogle begrænsninger på det arbejde man må tage når man er i din alder)
Hej Nicolai,
Jeg har gjort det muligt at sende privatbeskeder til mig. Det var dog mens du skrev din besked, så det går nok.
- Jeg bor i Vestsjælland, nærmere betegnet Slagelse. - Jeg har før prøvet at undersøge et emne og så skrive artikler om det, det virkede fint. Dog uden løn. - Jeg går i 8. klasse pt. - Jeg har læst mig frem til nogle regler, og det ser ud til, at jeg højst må arbejde 2 timer i hverdagene, ikke bære ting over 30 kg. og maksimum tjene 36K, før jeg skal begynde at betale skat.
.. Håber det kunne hjælpe, ellers må du spørge. Hvis jeg er forkert med noget, så må en med viden lige bryde ind. :D
Ja så vidt jeg husker er det under 15 månedligt. Var det uhvertfald den gang jeg var 14 år.
Forstår ikke lige, hvad du mener, men det kan være fordi jeg har taget det ud af en kontekst. Kan du venligst forklare?
Steffen Petersen:
Men fedt at se at en dreng på 14 år, kan få tid til at realiserer sine drømme og udvikling. Personligt tænkte jeg kun på piger og slik, samt snige ryge ude i skolegården. haha Det for fedt det der ;)
Hehe, jo tak, selvom jeg stadig holder det på fritids-niveau. :D
.. Det andet der er vist OFF-TOPIC, så jeg henviser dig til at oprette en ny tråd, hvis du forsat vil diskutere det.
Meget begrænset opgave grundet aldre har jeg til dig opret forum plug in og links katalog plug in , jeg har ca 100 blogs ., derved meget ens opgave det samme alle steder evt. et plug in mere
intet tekst eller billeder skal du lave da du er under 18 år , da den siden den linker er om erotik
Disse sider skal kun fungere som links til min side www.stripdanmark.dk derfor skal der ikke gøres det vilde ud ad design
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows