Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.pakistansupport.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kære Alle,

Vi har sponsoreret pakistansupport.dk med en hjemmeside, med auktionsmodul og almindeligt CMS.

Det er vi stolte af, men samtidig vil jeg dele denne udtalelse fra Shehzad Ahmad - projektleder - med jer. :)

"Shehzad Ahmad -> Kære Thomas, tusind tak for din støtte til PakistanSupport.dk projektet. Uden TOGI Data's hjælp havde det været svært at få så god en hjemmeside. Thumbs Up fra hele teamet."

Det er altid dejligt med lidt ros. I øvrigt synes jeg I skal hoppe ind på siden, der er nogle spændende ting på auktion.

Glade hilsner fra Thomas Cuno

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 20:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

linket virker ikke.

.

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 20:13
Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 20:22

Super projekt. Håber i får succes med det. En katastrofe hvor vi desværre kun lige har set toppen endnu. Der er noget galt med dit direkte link forresten. Der bliver tilføjet noget, så siden ikke vises.

For et par uger siden, kom der 140 mm vand i mit område på 48 timer, og det endte med at vores lager stod under vand, og jeg fik travlt med at få en dykpumpe koblet på med slanger, så vandet kunne ledes væk. Der blev råbt højt ind imellem, og jeg var træt og gennemblødt, da vi kom til aften. Heldigvis stod det hele på paller, og nåede ikke op over pallerne, så der skete ingen skader på varerne.

Da jeg kom ind, efter at have suget og skovlet vand, sad jeg og så nyhederne fra Pakistan, og så en familie med en bylt over skulderen med vand til brystet og hjemmet med indhold skyllet væk. Det fik mig til at sende mit første bidrag. Det var jo ikke andet end en lille byge her i forhold, selvom jeg godt ved nogle er blevet ramt rigtig hårdt, og har fået noget af deres hjem ødelagt her også. Men at forestille sig så stor en del af et land stå under så meget vand, fatter man ikke.

Billigt Hundeudstyr Online

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)