Jeg er 19 år og har netop afsluttet min studentereksamen på det Almene Gymnasium (STX), og jeg har planer om at holde et sabbatår, før jeg læser videre. Det er svært at finde et fuldtids ufaglært job i København, og jeg prøver derfor at gå andre veje, for at tjene nogen penge. Jeg tilbyder derfor min hjælp til små firmaer og private, der har brug for en hjælpende hånd til at vedligeholde deres online profil. Dette kan eksempelvis være installation af scripts og cms systemer (WordPress etc.), plugin, themes/templates (og updatering af samme), generel hjemmeside redigering og søgemaskineoptimering. Jeg har arbejdet med hjemmesider på en hobby-plan, siden jeg var 13 og er siden da blevet rimeligt ferm til sideopstilling og søgemaskineoptimering. En forståelse af seo, som jeg har fået ved i samme periode at administrere otte hjemmesider, der i dag modtager sammenlagt over 40.000 uv/måned. Jeg håber vi kan lave en aftale om et mindre fast beløb om måneden, men alt kan forhandles. Send en mail til mig, hvis du er interesseret i min hjælp, og så kan vi tage en evt. samtale senere. Tak for jeres tid! |
Hej Anders :)
Vil du prøve at slå PB til? Eller har du en email, du hellere vil fanges på?
Hav en god dag,