Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud: Hjemmeside-opsætning, vedligeholdelse og søgemaskineoptimering

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er 19 år og har netop afsluttet min studentereksamen på det Almene Gymnasium (STX), og jeg har planer om at holde et sabbatår, før jeg læser videre. Det er svært at finde et fuldtids ufaglært job i København, og jeg prøver derfor at gå andre veje, for at tjene nogen penge.

Jeg tilbyder derfor min hjælp til små firmaer og private, der har brug for en hjælpende hånd til at vedligeholde deres online profil. Dette kan eksempelvis være installation af scripts og cms systemer (WordPress etc.), plugin, themes/templates (og updatering af samme), generel hjemmeside redigering og søgemaskineoptimering.

Jeg har arbejdet med hjemmesider på en hobby-plan, siden jeg var 13 og er siden da blevet rimeligt ferm til sideopstilling og søgemaskineoptimering. En forståelse af seo, som jeg har fået ved i samme periode at administrere otte hjemmesider, der i dag modtager sammenlagt over 40.000 uv/måned.

Jeg håber vi kan lave en aftale om et mindre fast beløb om måneden, men alt kan forhandles.

Send en mail til mig, hvis du er interesseret i min hjælp, og så kan vi tage en evt. samtale senere.

Tak for jeres tid! Smile

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 17:14

Hej Anders :)

Vil du prøve at slå PB til? Eller har du en email, du hellere vil fanges på?

Hav en god dag,

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:19

Hej Anders

Du har vakt min nysgerrighed. Slå gerne PB til.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 17:34

Undskyld, jeg er ikke vandt til at bruge dette forum, men det skulle være slået det 'til' nu.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:38

Super. Jeg skriver en besked til dig.

For en god ordens skyld: Dit profilnavn er Anders, men i din profil står der, at du er en pige. Går ikke ud fra, at det er en ny navnetrend - at piger nu også kan hedde Anders!? :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 17:50

Hej Thomas

Da jeg oprettede denne profil, var det ikke med henblik på at tilbyde nogen service, og flere profil-oplysninger kan derfor være ukorrekte, men jeg er en dreng. Jeg skal nok se at få orden på det.

Hvis vi laver en egentlig aftale, skal du være velkommen til at få alle personlige oplysninger.

Jeg checker in lidt senere.

Fortsat god dag.

P.S. Har endnu ikke hørt fra dig, og jeg håber ikke det skyldes min profil.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)