jeg har lige startet 2 web shops under CMS systemet. Web shoppene er nu oploaded, der er lavet Google søgeoptimering, jeg har postet mange penge i Google, marketing etc. men alligevel kommer der ikke flere besøgene og siderne trænger til en kærlig hånd med hensyn til at gøre dem mere brugervenlige, agressive, professionelle. Jeg er bare ikke god nok til det og jeg kan desværre ikke hyre en fuldtidsmedarbejder til denne opgave. Men jeg kunne nu alligevel godt bruge et ungt menneske, der går i seng med pc'en og ved alt om at pusle med web sider.
Umiddelbart kan jeg ikke finde på ncodes hjemmeside hvilken CMS der er anvendt. Det er muligvis deres eget udviklede CMS, og det vil sandsynligvis give nogle problemer for en tredjepart der skal overtage sådan et projekt (afhængig af hvor åbent deres system er lavet).
Dette vil jeg meget gerne hjælpe dig med. Jeg har en tilknyttet www.cetadesign.dk der kan klare alle de punkter du har nævnt i dit indlæg. Du er meget velkommen til at sende mig en mail på admin@cetadesign.com - så kan vi tage en nærmere drøftelse af opgaverne.