Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Checkout i Magento

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Standard-checkout i Magento er som mange har opdaget ikke optimal både med hensyn til brugervenlighed, men også fordi der er tossemange JS-filer, der skal køres. Jeg ved, at der findes extensions, der kan gøre det mere simpelt, men så mister jeg også muligheden for at tilrette koden. Spørgsmålet er så, om der findes extensions af en ordenlig kvalitet, hvor koden er åben. Alternativt: hvad vil det koste at få udviklet en simpel checkout extension uden JS?

På forhånd tak for inputs.

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 11:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Rasmus,

Det kan være du skal springe på OneStepCheckout? Vi installerer det free for dig, og oversætter endda til dansk, og tilpasser den til dit design ;-)

Det kan ikke betale sig at udvikle selv, da i checkout har du rigtig mange forskellige moduler der krydser hinanden - herunder betalingsmoduler, fragt mv.

Vh
Henrik 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 11:24

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 11:39

Hej Rasmus,

Jeg hang mig lidt i at du mente at du mistede muligheden for at rette i koden - dette er nu ikke helt korrekt - OneStepCheckout kan modificeres meget, og understøtter fint nye moduler mv. 

Flere moduler udgives også som opensource, hvor du har mulighed for at bruge det som det passer dig Smile

Mht konverteringen, har vi nogle data der faktisk viser det modsatte - men mon ikke marked, land, produkt og generel troværdighed kan påvirke dette? - det rigtige billede kan vel først vises hvis du tester det på din egen shop?

Baggrunden for at jeg råder dig til at tage udgangspunkt i et eksisterende modul, er at vi selv har lavet et 100% custom bestillingsforløb for en kunde, og ved hvad det kræver ;-)

Vh
Henrik

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 11:51

Hej Henrik

Ja, koden er åben i OSC, men der er stadig JS-filer deri, desværre. Du har ikke et alternativ uden JS? Det ville være glimrende. 

Selvfølgelig kommer det an på mange faktorer, det var blot for at understrege, at resultatet ikke nødvendig er bedre, fordi man har brugt mange penge på en extension.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 14:51

Hej Rasmus,

Du har helt ret i at det har sin begrænsning:-)

Vi har ikke rigtig stiftet erfaring med nogle af alle de andre moduler, så der må jeg være dig svar skyldig.

Jeg kan ikke være mere enig i at pris ikke er parametre for kvalitet, vi har rodet rundt i nogle moduler hvor der er trukket godt igennem mht pris, for noget rimlig elendigt kode.

Held og lykke med søgningen. :-)

Vh
Henrik 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)