Nu er mr. spørgejørgen her igen :-) Spørgsmål ang Title. Hvilken af de her 2 ville give bedst: fixatilldig.se - Hårvård, Hårprodukter, Schampo, Balsam, Inpackning, Plattång, Locktång, Redken, Matrix, Kerastase, Loreal, Sebastian, Tigi, Schwarzkopf | Köpa, Billigt, Tips, Bäst i test, Bra, Blogg | Hårvårdsprodukter, Hår, Vård, Schampoo, L'oreal, Plattänger, Vax, Inpackning, Borste, Platt tång, Lock tång | Billigast, Billiga, Blogga, Bloggar, Shoppa, Shop, Handla, Professionell eller fixatilldig.se - Hårvård, Hårprodukter, Schampo, Balsam, Inpackning
Så nemlig at en kollega på marked havde den lange. men jeg ville selv have valgt den korte. for er der ikke noget med at google ikke kan lide når de bliver for lange (mener 64 tegn) eller er det mig der er helt ude i skoven? |
Hej
Du er helt inde i skoven, Det er rigtigt med de 64. Bruger du flere tager google de sidste 3 bogstaver og bruger dem til …
Så ja brug max 64 tegn.
Din title er meget keywords baseret. Jeg ville vælge at skrive noget rigtig reklame tekst i stedet.
Husk at alle sider skal ha en unik title. Du skal ikke sælge samtlige dine produkter på samtlige sider.
-Venlig hilsen
Carsten