Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tekst i title

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vellinge (Sweden)
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 103
Fra  Firstcom A/s Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er mr. spørgejørgen her igen :-)

Spørgsmål ang Title.

Hvilken af de her 2 ville give bedst:

fixatilldig.se - Hårvård, Hårprodukter, Schampo, Balsam, Inpackning, Plattång, Locktång, Redken, Matrix, Kerastase, Loreal, Sebastian, Tigi, Schwarzkopf | Köpa, Billigt, Tips, Bäst i test, Bra, Blogg | Hårvårdsprodukter, Hår, Vård, Schampoo, L'oreal, Plattänger, Vax, Inpackning, Borste, Platt tång, Lock tång | Billigast, Billiga, Blogga, Bloggar, Shoppa, Shop, Handla, Professionell

eller

fixatilldig.se - Hårvård, Hårprodukter, Schampo, Balsam, Inpackning

Så nemlig at en kollega på marked havde den lange. men jeg ville selv have valgt den korte. for er der ikke noget med at google ikke kan lide når de bliver for lange (mener 64 tegn) eller er det mig der er helt ude i skoven?

Kent Ellegaard / kitesport.nu
Har Danmarks bedste Kite udstyr

Fra Århus
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 216
Fra  Spot It Online Skrevet kl. 09:30
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Du er helt inde i skoven, Det er rigtigt med de 64. Bruger du flere tager google de sidste 3 bogstaver og bruger dem til …

Så ja brug max 64 tegn.

Din title er meget keywords baseret. Jeg ville vælge at skrive noget rigtig reklame tekst i stedet.

Husk at alle sider skal ha en unik title. Du skal ikke sælge samtlige dine produkter  på samtlige sider.

-Venlig hilsen

Carsten

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:36

Partydk:

fixatilldig.se - Hårvård, Hårprodukter, Schampo, Balsam, Inpackning, Plattång, Locktång, Redken, Matrix, Kerastase, Loreal, Sebastian, Tigi, Schwarzkopf | Köpa, Billigt, Tips, Bäst i test, Bra, Blogg | Hårvårdsprodukter, Hår, Vård, Schampoo, L'oreal, Plattänger, Vax, Inpackning, Borste, Platt tång, Lock tång | Billigast, Billiga, Blogga, Bloggar, Shoppa, Shop, Handla, Professionell

DEnne vil af Google på et tidspunkt blive anset som keywordspam, og den vil derfor risikerer at blive fjernet fra Google og så kommer man jo ikke så langt med en sådan title :)

Partydk:
fixatilldig.se - Hårvård, Hårprodukter, Schampo, Balsam, Inpackning
Denne kunne også komme til at blive anset som værende keywordspam, dog ikke i lige så høj grad som den første. jeg skriver kunne, fordi det er en meget hårfin grænse, som ikke rigtig nogen kender

Det man plejer at sige er at man skal lave en title som indeholder 2 maks 3 keywords, og ud over det skal den formuleres så den på Google sælger din side. Efter min mening skal man ikke have firmanavn med i title, medmindre det rent faktisk er firmaet man skriver om. et produkt firmaet sælger er ikke rigtig firmaet og derfor ved alle produkter og indholdssider skal title jo helst afspejle det indhold som også findes på den pågældende side og være fuldt ud unikke.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Vellinge (Sweden)
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 103
Fra  Firstcom A/s Skrevet kl. 10:24

Damn i er hurtige. takker endnu engang.

Er der noget man skal være OBS på med Description?

skal man bruge de samme keywords som i title? er der noget max?

Kent Ellegaard / kitesport.nu
Har Danmarks bedste Kite udstyr

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:29

Title: ca 64 tegn (min 24 max 80)
Description: ca 100-150 tegn max - og skal være sammenhængende sætning
Keywords: ca 256-512 tegn, betyder ikke rigtigt noget da ikke mange søgemaskiner bruger det mere. Men de skal være adskilt af ,

Desuden vil det være en fordel hvis din title er BESKRIVENDE for din side, at den har en længde så du også kan bruge samme title i H1 tags.
Din beskrivelse skal være beskrivende.. *doh* ;o) OG den skal være noget du kunne have skrevet på siden..

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:55

Partydk:
Er der noget man skal være OBS på med Description?

Du skal tænke på at når folk sidder på søgemaskinerne og kigger listen igennem, så er det din description der skal "sælge" et klik.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:08

Niels:
Du skal tænke på at når folk sidder på søgemaskinerne og kigger listen igennem, så er det din description der skal "sælge" et klik.
jeps som niels skriver. det er meget vigtigt. Man kan have nok så mange keywords og flotte ord som får en op i søgemaskinerne, men hvis ikke dine titles og description sælger, så bliver der ikke klikket på dem.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)