Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

virker virk.dk eller ??

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså hvis det er til afsendelse af EAN fakturaer kunne i jo også bare bruge vores system på FakturaService.dk - der har vi da styr over vores fejl :o)

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 08:29

Tom Frank Christensen:

Altså hvis det er til afsendelse af EAN fakturaer kunne i jo også bare bruge vores system på FakturaService.dk

og betale dyrt for noget vi kan gøre gratis andre steder ? ;o)
Nej tak, så venter jeg hellere på at virk.dk fungerer igen...

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:37

EAN afsendelse: 2.80 + moms
Ingen oprettelse eller andre gebyrer.

@ FakturaService.dk

Er det dyrt for også at kunne gemme i varedatabase, kundedatabase og alle vores andre funktioner som Virk ikke har eller virk har men som ikke virker?

Meget muligt at nogle mennesker hellere vil benytte et slave langsomt system fra det offentlige uden "normale" funktioner bare fordi det er gratis vs. betale en marginal forbrugs beløb per faktura. Heldigvis er det fåtallet... Big Smile

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 08:46

Tak for tilbudet Tom... Det er da et alternetiv Wink

Jeg har gennem 2 ½ år benyttet virk.dk og det er første gang, at jeg oplever problemer... mon ikke at det går i orden snarest!

Ellers er det jo rart at have dig i baghånden.....

Mvh Maibritt

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 11:29

Nu virker det!

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 12:16

Tom Frank Christensen:

Altså hvis det er til afsendelse af EAN fakturaer kunne i jo også bare bruge vores system på FakturaService.dk - der har vi da styr over vores fejl :o)

Hej, altid rart at høre, at der er nogen som har systemer, der fungerer.

For det offentlige synes jeg, at det bliver mere og mere ringe. Det er så ligegyldigt, hvorvidt det er SKAT, Erhvervs- og Selskabsstyrelsen eller for den sags skyld selvbetjening på kommunernes hjemmesider. Det er bare elendigt.

Iøvrigt skulle jeg bruge webreg, hvor der nu desværre er lavet en kobling til virk.dk for logind med digital signatur, så når virk.dk fejler, så kan man ikke logge ind på webreg.dk. Smart, så lægger man 2 systemer ned samtidig.

Tonny

Tilmeldt 17. Jul 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 12:26
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 13:04

Tonny Skov Pedersen:

Tom Frank Christensen:

Hej, altid rart at høre, at der er nogen som har systemer, der fungerer.

For det offentlige synes jeg, at det bliver mere og mere ringe. Det er så ligegyldigt, hvorvidt det er SKAT, Erhvervs- og Selskabsstyrelsen eller for den sags skyld selvbetjening på kommunernes hjemmesider. Det er bare elendigt.

Iøvrigt skulle jeg bruge webreg, hvor der nu desværre er lavet en kobling til virk.dk for logind med digital signatur, så når virk.dk fejler, så kan man ikke logge ind på webreg.dk. Smart, så lægger man 2 systemer ned samtidig.

Jep det er desværre sådan det er med de offentlige systemer.

Men jeg påstår ikke at vi har et fejlfrit system. Vi har derimod så meget styr på vores system at vi kan rette et problem der opstår på få minutter - istedet for at lave 404 loops back til 404 som ikke eksisterer...

Offentlige myndigheder... I mangler kvalificeret arbejdskraft... Men JEG er ikk til salg  Wink

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)