Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du bruge mig?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Hvad kan du ?

Jeg ca. 100 blogs der mangler nogle oploades wordpres  helt på med alle mangler lidt indehold forum på og  lave link katalog på nogle af dem , tilføje lidt og hvert for har mange sider ,

vis kun kan oploade wordpress kan jeg selv lave det på , da jeg har filer liggende på computer og derfor går det kun 5 minutter at lave hver standard wordpress for mig

Men vil gerne have lidt indehold på siderne og det ikke det vilde unikke jeg kræver da det bare skal bruges at det skal linke til min stripper side

Nu kan det godt være jeg er lidt sippet - men jeg syntes IKKE man skal ansætte en 13 årig dreng til at opdatere stripper blogs...

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 15:51

Tom Frank Christensen:

Mikael christiansen:

Hvad kan du ?

Jeg ca. 100 blogs der mangler nogle oploades wordpres  helt på med alle mangler lidt indehold forum på og  lave link katalog på nogle af dem , tilføje lidt og hvert for har mange sider ,

vis kun kan oploade wordpress kan jeg selv lave det på , da jeg har filer liggende på computer og derfor går det kun 5 minutter at lave hver standard wordpress for mig

Men vil gerne have lidt indehold på siderne og det ikke det vilde unikke jeg kræver da det bare skal bruges at det skal linke til min stripper side

Nu kan det godt være jeg er lidt sippet - men jeg syntes IKKE man skal ansætte en 13 årig dreng til at opdatere stripper blogs...

Helt enig, kan desværre ikke give stjerner :)

Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 15:55

godt gået af en på 13år  - stort cadeauSurprise

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 16:10

Hvis der er nogle der kunne være interreseret i at bruge mig til en billig kode eller noget engang imellem, så kontakt mig på Webmaster.storm(snabel-a)gmail.com.

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)