Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ankertekst

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Lad os sige at jeg har en hjemmeside der handler om både Gorillaer og Aber.

Og jeg skal linkbuilde på siden, hvilken anker tekst vil så være bedst:

En blanding af anker tekster med "Gorillaer" og "Aber"
Eller anker tekster med begge ord i.

Det jeg vil frem til er bare, om et link med ankertekst "Aber og Gorillaer, se det hele her" ranker lige så godt som "Aber" som ankertekst..

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:57

Hey

i grunden skal du ikke kun tænke sådan. Du skal tænke sådan, at du skal ranke på mange forskelige ord, og derfor er det bedst fx nogle steder at skrive abe, andre steder skrive gorilla, og andre steder skrive aber osv osv. det er klart den bedste metode.

Skriver du kun Aber og gorillaer, vil du primært optimere i forhold til begge ord. og det vil være ret sjældent at folk søger eksakt på den tekst sammensætning.

Man kan sige det sådan, vil du have flest brugere, skal du også optimerer i forhold til det dine mulige bruger søger på. og det er jo i grunden meget forskelligt.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 11:33

KTJ-Media.dk:

Hey

i grunden skal du ikke kun tænke sådan. Du skal tænke sådan, at du skal ranke på mange forskelige ord, og derfor er det bedst fx nogle steder at skrive abe, andre steder skrive gorilla, og andre steder skrive aber osv osv. det er klart den bedste metode.

Skriver du kun Aber og gorillaer, vil du primært optimere i forhold til begge ord. og det vil være ret sjældent at folk søger eksakt på den tekst sammensætning.

Man kan sige det sådan, vil du have flest brugere, skal du også optimerer i forhold til det dine mulige bruger søger på. og det er jo i grunden meget forskelligt.

MVH Kim

Hej Kim,

Tak for dit svar.

Det er også meningen at der skal optimeres på flere ord, mit spørgsmål er bare om det giver noget til "Abe" søgningen hvis jeg har det sammen med alt muligt andet i anker teksten?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:37

det vil altid give lidt, da ordet jo er en del af det, men det er stadig vigtigt at bruge mange forskellige kombinationer. altså hvad brugeren søger på

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)