Kære Amino'er Så er vores hjemmeside endelig lanceret :) Vi søger kritik og gode ideer til hjemmesiden. Vi er langt fra færdige, men vi er i gang. I de danske hjem er det ofte kvinder, der er beslutningstageren ;) Så kom endelig med dit input, kvindelige amino'er :) Input fra mandlige amino'er er naturligvis også velkommen ;) |
En god flot hjemmeside du har fået lavet
Dejlig professionelt hjemmeside med f.eks. det kørende billedet , jeg ville ligge det længere op på siden så øjne fanger billedet første , måske i banner der er intet billedet , for jeg kigger meget mere på billeder første end på tekst .
Ved ikke om dette her er ret søgemaskine venligt med domænet hopper hurtigt op på url http://shop.nordfjeld.dk/nordfjeld-senge-og-tilbehoer.aspx og går ikke på forsiden , dette virker ikke ret brugervenligt , forvirret mig et øjeblik i hvert fald.
Titlen på siden er for kort jeg mener denne udnyt alle 67 tegn jeg mener denne <head><title> Dyner </title , jeg ved godt der ikke er mange links til siden med dem der finder siden på google er det ikke ligefrem et langt klik bar der kommer.