Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De dyre drenge med Martin Thorborg

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 03-01-2007 17:52:01
Forfatter: den rigtige mk
Er det der hvor han brænder kyllingen på i grillen og ringer efter pizza

Haha.. Har ikke set det, men det der gir næsten grund nok til at gøre det :p.

Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:38
Har ikke set programmet endnu, men det lyder da vældig interresant.

Er det muligt at finde det på sputnik eller andre steder på nettet hvor man kan se det?

Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 21:39
Dato: 11-04-2007 21:37:54
Forfatter: Christoffer H. Christensen
Har ikke set programmet endnu, men det lyder da vældig interresant.

Er det muligt at finde det på sputnik eller andre steder på nettet hvor man kan se det?

ja, det ligger på sputnik

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 22:11
Ellers kan Martin nok snart udgive en dobbelt DVD med alle de programmer, som han har medvirket i...

Jeg glæder mig især til fraklip og optagelsen af den famøse computer med kasseapparatslyde, som han har hos Spamfighter!

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 15:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
Dato: 11-04-2007 18:57:13 Forfatter: Lasse Burholt

Ganske vidste en genudsendelse, men man kan sagtens grine igen når Martin leger Glæsel med Weber´en og udfaldet er temmelig meget røg fra en bette kylling (altså den i Weber´en)

MVH

En bornholmsk hane om jeg må be ;-))

Dbh Martin

Hej Martin
Du har sikkert dette program liggende et eller andet sted, mon ikke? Kunne du ikke smide det op på Amino, Youtube eller et af dine andre sites, eller vil det være mod TV2´s rettigheder? Jeg kunne godt tænke mig at gense det, men kan umiddelbart ikke finde det i en gratis version på nettet, så jeg tænkte.... Wink

Ja, jeg ved godt at programmet er tudsegammelt og på mange måder uaktuelt, men jeg finder stor inspiration i at se andre have succes, så lad os nu gense Thorborg og co i ægte 90´er stil Smile

Dbh fra Jørgen 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:51

Hej Jørgen

Jeg har det desværre ikke og havde jeg det, kan man ikke bare smide det op på YouTube :-)
Så desværre, jeg har ingen anelse om hvordan man får fat i det.

De bedste hilsner

Martin

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 15:59
Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 16:49
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Jørgen Linnet:
Hej Martin
Du har sikkert dette program liggende et eller andet sted, mon ikke? Kunne du ikke smide det op på Amino, Youtube eller et af dine andre sites, eller vil det være mod TV2´s rettigheder?

Selvfølgelig er det imod TV2s rettigheder..... Sådan et spørgsmål undrer mig, og især at der bliver givet en masse stjerner for det. Er alle ligeglade med rettigheder og vil bare stjæle andre folks arbejde?

Det er måske bare mig, der har rettighederne over en masse billeder og en del TV-programmer, der kan se det forkastelige i sådan et forslag?

Mange hilsner

Mads

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 17:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mads:

Selvfølgelig er det imod TV2s rettigheder..... Sådan et spørgsmål undrer mig, og især at der bliver givet en masse stjerner for det. Er alle ligeglade med rettigheder og vil bare stjæle andre folks arbejde?

Det er måske bare mig, der har rettighederne over en masse billeder og en del TV-programmer, der kan se det forkastelige i sådan et forslag?

Mange hilsner

Mads

Nu ved jeg ikke om du har opholdt dig for længe ude i solen idag, men dit indlæg kunne nok ha været skrevet lidt mere elegant, men okay. Nu er faktum jo at vi lever i en verden, hvor stort set alt bliver lagt online og stort set alle andre TV2 programmer, kan jo også ses gratis, via podcasts, Youtube osv og så kunne det jo godt tænkes, at dette program også lå online, et eller andet sted, som jeg bare ikke har fundet endnu. Jeg er på ingen måde ude på at stjæle "andres arbejde". Det har du fået helt galt i, men nok om det....
Håber at du får en fortsat god dag i solen Wink Big Smile 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 17:52

Hvis i bruger just-eat.dk og har 25.000 points på kontoen, så kan i konvertere det til en måneds sputnik og slippe for at lede efter den på nettet.

Edit:

Så lige indlægget var gammelt, så abo. er ikke brugbart til fredag.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)