Dato: 11-04-2007 18:57:13 Forfatter: Lasse Burholt
Ganske vidste en genudsendelse, men man kan sagtens grine igen når Martin leger Glæsel med Weber´en og udfaldet er temmelig meget røg fra en bette kylling (altså den i Weber´en)
MVH
En bornholmsk hane om jeg må be ;-))
Dbh Martin
Hej Martin Du har sikkert dette program liggende et eller andet sted, mon ikke? Kunne du ikke smide det op på Amino, Youtube eller et af dine andre sites, eller vil det være mod TV2´s rettigheder? Jeg kunne godt tænke mig at gense det, men kan umiddelbart ikke finde det i en gratis version på nettet, så jeg tænkte....
Ja, jeg ved godt at programmet er tudsegammelt og på mange måder uaktuelt, men jeg finder stor inspiration i at se andre have succes, så lad os nu gense Thorborg og co i ægte 90´er stil
Jeg har det desværre ikke og havde jeg det, kan man ikke bare smide det op på YouTube :-) Så desværre, jeg har ingen anelse om hvordan man får fat i det.
Hej Martin Du har sikkert dette program liggende et eller andet sted, mon ikke? Kunne du ikke smide det op på Amino, Youtube eller et af dine andre sites, eller vil det være mod TV2´s rettigheder?
Selvfølgelig er det imod TV2s rettigheder..... Sådan et spørgsmål undrer mig, og især at der bliver givet en masse stjerner for det. Er alle ligeglade med rettigheder og vil bare stjæle andre folks arbejde?
Det er måske bare mig, der har rettighederne over en masse billeder og en del TV-programmer, der kan se det forkastelige i sådan et forslag?
Mange hilsner
Mads
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk
Selvfølgelig er det imod TV2s rettigheder..... Sådan et spørgsmål undrer mig, og især at der bliver givet en masse stjerner for det. Er alle ligeglade med rettigheder og vil bare stjæle andre folks arbejde?
Det er måske bare mig, der har rettighederne over en masse billeder og en del TV-programmer, der kan se det forkastelige i sådan et forslag?
Mange hilsner
Mads
Nu ved jeg ikke om du har opholdt dig for længe ude i solen idag, men dit indlæg kunne nok ha været skrevet lidt mere elegant, men okay. Nu er faktum jo at vi lever i en verden, hvor stort set alt bliver lagt online og stort set alle andre TV2 programmer, kan jo også ses gratis, via podcasts, Youtube osv og så kunne det jo godt tænkes, at dette program også lå online, et eller andet sted, som jeg bare ikke har fundet endnu. Jeg er på ingen måde ude på at stjæle "andres arbejde". Det har du fået helt galt i, men nok om det.... Håber at du får en fortsat god dag i solen