| Hej allesammen. Så lige på tekst-tv at Martin Thorborg er med i "De dyre drenge" på Tv2 Zulu, fredag kl. 14.05 Jeg synes det var passende at poste herinde da det jo er Martin som har lavet siden  Men til dem som har mulighed for at se det, så syns jeg da lige i skulle tage et kig på det  Mvh. Troels Burmølle | 
De dyre drenge med Martin Thorborg
|  | 
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
| Jeg har ikke set den, og er helt sikkert at finde foran skærmen på fredag :-) | 
/Anders Trans Sørensen, redWEB ApS, Tlf: 20 7371 20
I redWEB er vi eksperter i Joomla Webdesign.
|  | 
| den rigtige mk: Ja det er det :) Idenion: Nej, det var inden de blev opkøbt. Men hvor jeg bare elsker det program og den programserie - ikke for overfladisk, men meget inspirerende. Tror jeg har set udgaven med Thorborg 7-8 gange efterhånden, kan huske jeg optog den på video tilbage i 2000 hvor jeg var en 6. klasses knægt hvis højeste ønske var at arbejde på Jubii. ;-) | 
| Ganske vidste en genudsendelse, men man kan sagtens grine igen når Martin leger Glæsel med Weber´en og udfaldet er temmelig meget røg fra en bette kylling (altså den i Weber´en) MVH | 
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
| 
 En bornholmsk hane om jeg må be ;-)) Dbh Martin | 
| 
 Ahhh... sorry... så forstår jeg bedre; De er også kendt for at være væsentligt hurtigere til at brænde på! (vist nok omtalt i kapitlet om rygende haner og alt det der i Glæsels bog...)  MVH | 
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|  | 

Bliv gratis medlem
  Bliv gratis medlem

Opret bruger
Opret bruger