Hej allesammen. Så lige på tekst-tv at Martin Thorborg er med i "De dyre drenge" på Tv2 Zulu, fredag kl. 14.05 Jeg synes det var passende at poste herinde da det jo er Martin som har lavet siden ![]() Men til dem som har mulighed for at se det, så syns jeg da lige i skulle tage et kig på det ![]() Mvh. Troels Burmølle |
De dyre drenge med Martin Thorborg
|
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
Jeg har ikke set den, og er helt sikkert at finde foran skærmen på fredag :-) |
/Anders Trans Sørensen, redWEB ApS, Tlf: 20 7371 20
I redWEB er vi eksperter i Joomla Webdesign.
![]() |
den rigtige mk: Ja det er det :) Idenion: Nej, det var inden de blev opkøbt. Men hvor jeg bare elsker det program og den programserie - ikke for overfladisk, men meget inspirerende. Tror jeg har set udgaven med Thorborg 7-8 gange efterhånden, kan huske jeg optog den på video tilbage i 2000 hvor jeg var en 6. klasses knægt hvis højeste ønske var at arbejde på Jubii. ;-) |
Ganske vidste en genudsendelse, men man kan sagtens grine igen når Martin leger Glæsel med Weber´en og udfaldet er temmelig meget røg fra en bette kylling (altså den i Weber´en) MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
En bornholmsk hane om jeg må be ;-)) Dbh Martin |
Ahhh... sorry... så forstår jeg bedre; De er også kendt for at være væsentligt hurtigere til at brænde på! (vist nok omtalt i kapitlet om rygende haner og alt det der i Glæsels bog...) ![]() MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
![]() |