kræver jo så bare at du har et webhotel i forvejen, er du tilfreds med din VPS der? Overvejede selv at lave en VPS hos dem, bare sådan for at teste det af
er det mig du referre til ?
Hvis det er så har jeg ikke en VPS hos Surftown. har kun mit webhotel som "domæne hotel" hvor jeg køber dem billigt også hoster et par mindre sites med minimal trafik forbrug. :)
Jeg bruger også selv Webhosting.dk til at købe domænerne - hvis man kan spare lidt, er det da dejligt :)
Synes godt nok GratisDNS er dyre, og de satte jo for nyligt priserne op. Så jeg køber på webhosting.dk, og overfører til GratisDNS, så det så peger på min konto på Gigahost (som jeg i øvrigt snart skifter fra).
du skulle overveje et php hotel hos webhosting, kører kanon og hvis du er rigtig smart kan du faktisk køre 25 hoteller på 1 hotel, det er ikke vist helt meningen (tror jeg) men du kan pege dine domæner ind og i hostheader finde ud af hvad domæne der kaldes = smide det i et underkatalog f.eks, lidt snyd men det virker...
har aldrig helt fattet hvad ideen med gratisdns er (jo i gamle dage) men tiden er vist løbet lidt fra det