Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor ordner i dk domæner? For det simpelthen så besværligt!!

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Lige nu køber jeg dem hos Webhosting.dk fordi de vist lige har den billigst pris.

Men er du sindsyg hvor er deres kontrolpanel besværlig når man begynder at have en del domæner ( 20 styks). Det er dog blevet bedre rent logisk efter at jeg (nok ikke alene) skrev til dem omkring forskellig ting.

Er i gang med at flytte webhost så er i gang med at ændre dns på nogle af domænerne, men det tager bare tid.

Hvor køber i Dk domæner?

-Kevin Simper

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:48

Jeg bruger også webhosting.dk.

Jeg har tidligere også brugt danhost, dandomain og one.com.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:48

Kevin:
Hvor køber i Dk domæner?

Gratisdns.dk - Deres kontorlpanel er ikke det mest intellegente, men det virker.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 16:56

Men er der ikke nogen steder hvor man kan købe 10 domæner af gange og så sætte DNS så peger alle sammen på en server, istedet for at man skulle gøre det individuelt!

Det kan godt være der ikke findes nogen på dansk hvor man kan gøre det, men Shoemoney skrev at han havde 10.000 domæner på et tidspunkt for et par år siden.
Hvis man skulle sætte dns op for hver enkel ville han jo ikke være færdig endnu! 

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 17:07

virker korrekt, men er godt nok det grimmeste der længe er set og uden nogen form for syntax check, skulle oprette et cname for mit domæne pegende til en extern server, det kunne jeg ikke

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 17:21

ML Hosting. Det er noget der viker!

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 17:21

bruger selv webhosting.dk og synes de lytter meget godt, klart, har du mange domæner bliver listen meget lang og det kan jo tage en evighed at loade. En ide kunne være at man havde flere konti hvor man kunne dele det op, eller at de fik lavet et eller andet smart med at man kunne dele dem op i a-z eller lign. 20 er dog ingenting, prøv du med 300 :-)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:23

Jeg har et webhotel hos surftown vhor jeg køber .dk domæner til 45kroner også flytter dem til min vps efterføldende :) Det er billigt og ikke så slemt at håndtere :)

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 17:26

nok lidt af et sats at satse på en lille udbyder til at hoste sine (måske vigtige) domæner, hus sagen omkring buydomains og needhost (og sikkert flere) hvor folk stod med håret i postkassen og kunne hverken det ene eller det andet, så hellere en etableret udbyder med år på bagen. MLhosting bruger selv en eller anden amerikansk navneserver,

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 17:27

kræver jo så bare at du har et webhotel i forvejen, er du tilfreds med din VPS der? Overvejede selv at lave en VPS hos dem, bare sådan for at teste det af

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)