Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping til ure, tøj , tasker og sko søges !!!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino,

Jeg søger nogen som tilbyder dropshipping inden for tøj, sko, tasker og ure. Har dog fundet et par stykker, men vil jo gerne have mange at vælge imellem.

Håber at I kan hjælpe mig med det

B

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 14:49

Hej wow23

Er det danske eller udenlandske leverandører du søger?

og er det pige, drenge eller begge køn?

evt. hvilken type/ stil af tøj og sko søger du?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 16:37

Måske ville det også være en fordel at udfylde sin profil, så man vidste hvem man evt. svarede? 

Det ville give dig lidt flere henvendelser.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg fatter ik alle de dropshipping indlæg...

1: De er meget ukonkrete
2: Aldrig info om personerne bag, eller hvilke sites det måtte dreje sig om
3: Ingen info om koncept eller ideer
4: De søger danske dropshippere... Hvorfor skulle nogen danske firmaer lave konkurrence for sig selv?
Der er vel ingen grund til, at skabe konkurrence for sig selv, hvis man kan undgå det

Så hvorfor spilde egen tid og evt andres tid, når man ik ved hvad man vil, og hvordan man evt vil opnå det?

Sorry de hårde ord, men debatten drukner i "Jeg søger dropshippingfirmaer, som kan handle med alt fra månerakketter til mus, bare det er på dropshipping, og jeg ingen penge skal investere, og ingen chancer skal tage. Jeg kender måske NADA til varerne eller området, men det skal bare foregå på dropshipping. Jeg har ingen webshop, ingen planer eller ingen ideer, men DROPSHIPPING, dropshipping, dropshipping"

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 18:02

Yes

Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 16:27

Hej Kasper

Det er primært danske leverandører jeg søger, som gerne vil lave dropship af ure, tasker, solbriller accesories for mig.

Målgruppen er både mænd og kvinder som er modebevidste, så det vil typisk være kendte mærke som jeg søger. fx. Tiger ogf Sweden, Björkvin, Björn Borg, Converse, Diesel, Fred Perry, Eastpak, Ed Harrdy.

Er det noget du kan hjælpe med ?

Mvh.

Bow

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:31

Bow:

Er det noget du kan hjælpe med ?

Læs den her guide om dropshipping, og du vil vide, hvorfor du allerede nu er ude på et sidespor...

Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:53

Hello:
We are garment manufacturers, designers or small customers for a small amount of customization. Making process, including setting of beads. Embroidery. Printing and so on. Custom designs, including the year the company offers the most popular fashion models, or their original designers design models, or celebrities wear section, paragraph, or T were banned. you can do first sample, after satisfaction of single production.

Website: http://www.kaluoyi.com
Email: info@kaluoyi.com
MSN: kaluoyi@msn.com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)