Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af Dandomain webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 07:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har kigget lidt rundt på Amino for at finde en som kan designe vores dandomain webshop. Shoppen er live men med en grim standard skabelon :-(

Jeg ønsker et meget simpelt design. Vores budget for dette er max 2000kr. MEN det er også en meget lille side, som blot skal piftes op. Ingen tunge programmeringer eller tidskrævende grafisk arbejde. Jeg har set at firmaer som Cygnet og andre tager over 10.000kr for at designe dandomain webshops, men jeg er som sagt ude efter en meget enkelt "makeover" som ikke burde kræve særlig meget.

Har også set at andre Aminoer har fået tilbud på at få deres dandomain webshops designet for nogle tusinde kroner.

Jeg bliver glad hvis der er nogle der ville hjælpe mig med dette. I skal være velkommen til at sende mig en privatbesked med nogle links til jeres tidligere opgaver osv. samt pris.

På forhånd mange tak :-)

mvh Thomas

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 07:56

Hejsa..

Har du evt et udkast ?  send det til kim@skiltex.dk  måske kan jeg godt hjælpe dig, har lavet en del DD shops efterhånden

M  dfdf

Tilmeldt 1. Sep 10
Skrevet kl. 08:06

Hej Kim,

Mange tak for dit svar. Jeg har ikke noget decideret udkast, men jeg sender dig en mail med nogle hjemmesideeksempler så du har en ide om hvad vi ønsker. Du må meget gerne sende mig nogle links til DD webshops som du har designet. Så tager vi den derfra...

Tak !

mvh Thomas

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 08:10

Vi kan måske også hjælpe - skriv en mail til kbh [at] nordicadmedia [dot] com .. Så kan vi se websitet m.m. og komme med et konkret tilbud :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 08:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim

Grafikere koster penge og de dygtige er dyre. 10.000 lyder som en rigtig fair pris, hvis de levere et godt produkt.

Mig bekendt kan Dandomains webshop til tider godt være lidt kringlet at arbejde med, når man skal implementere designet osv.

Tilmeldt 1. Sep 10
Skrevet kl. 08:25

Tak Kaare, jeg sender dig en mail med det samme. mvh Thomas

Tilmeldt 1. Sep 10
Skrevet kl. 08:30

Hej Morten,

Tak for din kommentar. Jeg er dog lidt uenig med dig. Det er nu ikke fordi at 10.000kr ikke er en fair pris for deres arbejde. Men vores krav er meget små og vores budget for dette stykke arbejde ligger på max 2000kr.

Iøvrigt synes jeg ikke at man nødvendigvis "får hvad man betaler for". Jeg har brugt flere dygtige, men billigere grafikere til andre opgaver og har været yderst tilfreds med resultatet.

Jeg tror iøvrigt ikke DD er kringlet at arbejde med hvis man har erfaring med det. Tror nærmere det er et spørgsmål om at vide hvordan det fungerer. Jeg kan selvfølgelig tage fejl...

Men tak for dit input :-)

mvh Thomas

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Du vil gerne have noget der er bedre end det i har idag. Du skal derfor have en dygtig grafiker så du får noget for dine penge. 

Omvendt vil du kun betale 2000. Husk på at de billigste freelancere typisk har en timepris på 500 og virksomheder sjældent går under 800 (ja jeg ved at der er nogen herinde der mener at en timepris på 200 er favorabel).

For 500 i timen får du derfor kun 4 timers arbejde. Disse timer går ud over den kreative proces også på at snakke/maile med dig, modtage rettelser fra dig og laver designet om osv.

Så.. Spørgsmålet er om du kan få et resultat du vil blive tilfreds med for 2000, eller du skal spare lidt mere sammen og betale det som en som dr. Cygnet koster.

(bemærk jeg leverer ikke selv designydelser på dandomain)

Tilmeldt 1. Sep 10
Skrevet kl. 08:58

Hej Rasmus,

Jeg er af den overbevisning at en dygtig grafiker ikke nødvendigvis er dyr. "Typiske timepriser" osv er ærlig talt ikke relevant for mig. Vores budget ligger som sagt på max 2000kr og jeg vil se hvad vi kan få af tilbud udfra dette. Iøvrigt laver Cygnet skam nogle flotte designs, men det er ikke designpriser vi går efter at hive hjem. Vi ønsker blot en simpel, overskuelig og funktionel shop.

Min erfaring siger mig at pris og kvalitet (for det meste) IKKE hænger sammen. Især hvis vi snakker freelance.

Men du skal da også have tak for dit input :-)

mvh Thomas

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 09:19

Hej Thomas,

Dette kan jeg hjælpe dig med, jeg har en designer/programmør tilknyttet der udelukkende arbejder med dandomain. Du er meget velkommen til at sende en mail til mig på admin@cetadesign.com med de ideer du har, så finder vi den bedste løsning til dig.

Fortsat god dag.

dbh,

Morten Dal

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)