Dato: 03-01-2007 22:32:43
Forfatter: Rasmus Bøegh
Tak til kontorinvest for at gøre mig opmærksom på denne debat-tråd.
Jeg er medejer af PersonaleZONEN og det gør mig både ked af det og irriteret at se mit firma omtalt på denne måde her på AMINO. På den anden side kan jeg godt forstå Magles irritation - jeg er selv en af dem der MEGET træt af spam. Og jeg er helt enig: Virksomheder der spamer skal meldes, dømmes og straffes langt ind i helvede. De ødelægger det for alle os andre.
Jeg vil derfor MEGET gerne forklare:
PersonaleZONEN lever af at indhente og administrere personalerabatter og fordele for danske erhvervsvirksomheder. Vi har derfor et par medarbejdere der sidder og indhenter disse rabatter. Det er i den forbindelse at Magle er blevet kontaktet pr. email.
Jeg har her til aften talt med den medarbejder der har sendt mailen, for at klarlægge hvad der er sket. Den lange forklaring er følgende: Når en virksomhed bliver medlem hos os modtager vi en liste over den pågældende virksomheds eksisterende personalerabat-aftaler. I forbindelse med opstart af virksomheden DEVI (som ligesom Magles forretning AnyTime ligger i Vejle) sendte de os en liste over deres eksisterende personalerabataftaler. Denne liste ringer vi så igennem og fortæller at vi nu administrerer DEVI´s personalerabat-aftaler og at man som leverandør gratis kan ligge på den fordelsportal vi driver for DEVI. Såfremt leverandøren ønsker at blive fremhævet i forhold til andre leverandører/rabatgivere koster dette de omtalte 500 kr. På listen fra DEVI fremgår der en rabat-aftale med en guldsmed Ranch Svendsen på nørregade 26 i vejle. Der er ikke noget telefon-nummer på Ranch Svendsen så min medarbejder forsøger at slå telefon-nummeret op og får ved en fejl slået telefonnummeret på nørregade 28 i vejle hvor Anytime bor. Min medarbejder kommer derfor til at ringe op til Anytime i stedet for Ranch Svendsen og får hos Anytime at vide at hun kan sende en mail til xxx
@ anytime.dk. ('xxx' er Magles email - som jeg selvfølgelig ikke ligger på nettet)
Derfor modtager Magle den omtalte e-mail.
Der er ikke så meget andet at sige end UNDSKYLD til Magle! Vi har lavet en fejl hvilket jeg beklager dybt. Jeg har igen fortalt min medarbejder at hun skal være MEGET omhyggelig med at få lov af PERSONEN SELV inden hun sender en e-mail.
Jeg håber meget at ovenstående redegørelse gør det klart at vi IKKE spammer. Vi har lavet en fejl - og vi gør alt hvad vi kan for ikke at gentage den fejl - men vi spammer ikke - og kunne aldrig finde på det.
At PersonaleZONEN ikke kan findes på CVR skyldes at PersonaleZONEN er et brand under virksomheden AVITA ApS.
www.avita.dk AVITA ApS er i øvrigt ved at blive spaltet således at PersonaleZONEN vil udgøre et selvstændigt selskab.
Jeg håber at dette indlæg har givet et retvisende billede af at vi driver en seriøs og ærlig virksomhed - og endnu engang undskyld til Magle.