Det er komplet irrelevant når det er min mening - om du kan lide den eller ej. Hun BURDE ifølge mig når hun er SÅ umenneskelig som hun er.. RÅDNE OP I HELVEDE.
Bland dig dog uden om mit sprog og koncentrer dig om hvad tråden handler om. Det her er off-forum, hvilket betyyder at man kan snakke om alt og ikke kun iværksætteri.. Utroligt.
Jeg siger skam bare, at han ikke burde bruge disse ord.
Ja, det er i cafe og hygge, og skal skam også placeres her.
Men tror nu de fleste syntes dette kunne formuleres på en anden måde, istedet for at rådne op i h...
Jeg syntes skam heller ikke det er iorden, men skriver det på en ordentlig måde.
Er vi færdige med den total ligegyldige diskussion nu? Du har ingen ret til at rette på mig alligevel. Du fik det sidste ord, jeg skal nok "moderere" mit sprog sådan som jeg synes. Tillykke, du har påvirket mig.. Eller noget..
Hver gang hun kaster en hvalp ryger hendes hånd (og hvalpen) udenfor linsen før hun giver slip.
Jeg tror ikke du skal regne med at den er fake :-) Folk over hele verdenen eller "netdetektiver" leder efter den pige der, og jeg håber de finder hende!
...og i de 2 min. det så tog mig at pløje igennem denne tråd er der vel druknet mere end 1.00.000 dyr worldwide.
Nå ok, så skal man ikke føle empati, der er sikkert også druknet børn i Pakistan. Så at der er en der går rundt og drukner børn i Danmark, så skal man heller ikke føle empati for de børn?
I min bog er liv værdifuldt....
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.