Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wauv nogen mennesker burde bare........

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jonathan Hansen:

Dette er et iværksætter forum.

Du burde ikke skrive ting som

Wi:
personen skulle rådne op i helvede

Det er komplet irrelevant når det er min mening - om du kan lide den eller ej. Hun BURDE ifølge mig når hun er SÅ umenneskelig som hun er.. RÅDNE OP I HELVEDE.

Bland dig dog uden om mit sprog og koncentrer dig om hvad tråden handler om. Det her er off-forum, hvilket betyyder at man kan snakke om alt og ikke kun iværksætteri.. Utroligt.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonathan Hansen:
Dette er et iværksætter forum.

Du burde ikke skrive ting som
Wi:
personen skulle rådne op i helvede

Det er han i sin ret til, og den er placeret i "Cafe og hygge", så intet med iværksætteri at gøre.

Personligt selv har jeg intet til overs for den kvinde / pige og hendes eksistens burde ophæves.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 21:26

Jeg siger skam bare, at han ikke burde bruge disse ord.

Ja, det er i cafe og hygge, og skal skam også placeres her.

Men tror nu de fleste syntes dette kunne formuleres på en anden måde, istedet for at rådne op i h...

Jeg syntes skam heller ikke det er iorden, men skriver det på en ordentlig måde. 

.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 21:27
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jonathan Hansen:

Jeg siger skam bare, at han ikke burde bruge disse ord.

Ja, det er i cafe og hygge, og skal skam også placeres her.

Men tror nu de fleste syntes dette kunne formuleres på en anden måde, istedet for at rådne op i h...

Jeg syntes skam heller ikke det er iorden, men skriver det på en ordentlig måde. 

Er vi færdige med den total ligegyldige diskussion nu? Du har ingen ret til at rette på mig alligevel. Du fik det sidste ord, jeg skal nok "moderere" mit sprog sådan som jeg synes. Tillykke, du har påvirket mig.. Eller noget..

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 21:29

Robert:

Tja.. er du sikker på den ikke er fake?

Hver gang hun kaster en hvalp ryger hendes hånd (og hvalpen) udenfor linsen før hun giver slip.

Jeg tror ikke du skal regne med at den er fake :-) Folk over hele verdenen eller "netdetektiver" leder efter den pige der, og jeg håber de finder hende!

Jeg tror det er ægte - uden tvivl.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 11:18

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 11:28

...og i de 2 min. det så tog mig at pløje igennem denne tråd er der vel druknet mere end 1.00.000 dyr worldwide.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 11:45

Kim Olesen:
...og i de 2 min. det så tog mig at pløje igennem denne tråd er der vel druknet mere end 1.00.000 dyr worldwide.

Nå ok, så skal man ikke føle empati, der er sikkert også druknet børn i Pakistan.
Så at der er en der går rundt og drukner børn i Danmark, så skal man heller ikke føle empati for de børn?

I min bog er liv værdifuldt....

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:52

Argg..

Da jeg så videoen, kunne jeg mærke en vis had danne sig i min krop..

Jeg synes det er utrolig at nogen kan finde på sådan noget, og især med et smil på læberne.

Spade..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)