Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp kære aminoer (Belønning gives)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer.

Jeg står med nogle aktuelle opgaver og håber i kan hjælpe mig. Jeg har netop åbnet mit lille firma hvor jeg hjælper firmaer med at finde de rigtige produkter til den rigtige pris. Et lille agent firma som går strygende indtil videre. Jeg har 4 opgaver som er igang, og en opgave som bliver færdig og underskrevet imorgen. Torsdag skal jeg til møde med Link Logistic, som er et fragt firma jeg har søgt samarbejde med, for at kunne tilbyde de bedste fragtpriser, med danske speditører, så der ingen tvivl bliver omkring tillid, transporttid m.m. Derud over har jeg et samarbejde med en agent i Kina, som er min forlængede arm i Kina. Han opsøger og kontrollerer virksomheder i Kina og inspicerer varen inden afsending til Danmark. Ligeledes hjælper jeg ham med kunder fra Kina, på grund af den store censur af hjemmesider i Kina.

1)
Jeg søger en virksomhed som producerer Styling udstyr til Honda.
Det skal ikke være en forhandler, men gerne en dessideret Produktion. Jeg har specielt et produkt jeg mangler 1.000 stk, til at starte med. Men denne bestilling kan hurtigt komme op på 100.000stk.  Dette produkt er en front grill til Honda accord samt hjulkapselskruer m.m. så den kommer til at ligne en Honda Acura TSX. Prisen må ikke overstige 8.000 kr. pr. stk. (Kan du give konkrete svar som fører til bestilling, udloves en dusør på 1.000 kr.)

2)
Jeg søger en virksomhed som importere/sælger importerede vin fra Frankrig, Chile og portugal.
Gerne i forskellige prisklasser. har i nogle bud?

3)
Jeg søger en virksomhed som kan producere vandmålings udstyr. Udstyret skal kunne måle vand elektronisk på op til 180m. Jeg har en klient som vil købe udstyr for op til 2 millioner kr. Hvis han finder et udstyr der netop kan dette. (Kan du give mig konkrete informationer udloves dusør på op til 5.000kr)

Mvh
Steffen Petersen

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Skrevet kl. 20:57
Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Skrevet kl. 21:09
Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Skrevet kl. 21:57

Gode bud er kommet.
Men mangler endnu flere bud ;)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15067
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:36

Steffen Petersen:

2)
Jeg søger en virksomhed som importere/sælger importerede vin fra Frankrig, Chile og portugal.
Gerne i forskellige prisklasser. har i nogle bud?

AMKA eller Phillipswine...

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Skrevet kl. 22:52

mange tak Fashion-seller :)

Fra Søborg
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:55