Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er et forum useriøst ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg driver en erhvervsportal på nettet hvor der også er et forum, det første år jeg havde siden gik det sløjt til, men efter der kom et forum på siden kom der liv.

Men jeg synes ikke at siden er så seriøs mere ? tonen er tit negativ og brugerne vil helst læse de indlæg som er "spændende" hvor eks. et firma bliver svinet til.

Det afholder mange fra at besøge siden, men hvis jeg fjerne forummet så er der ikke meget at komme efter på siden mere for mange brugere.

Hvad gør en klog ? jeg vil gerne udvikle siden og tiltrække nye og seriøse spillere ( reklamebannere ) artikler m.v.

Skal jeg nedlægge forummet for at udstråle seriøsitet eller har i nogle forslag ?

ps. hjemmesíde adressen får i ikke at vide.

Mvh
Hagbart

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel ikke enten eller?

Hvis du gør en helhjertet indsats for at administrere dit forum kan du uden tvivl få det rettet ind på et mere seriøst spor.

Du vil naturligvis tabe nogle brugere på gulvet, fordi de vil blive fornærmede over det ikke længere er dem, der sætter tonen. Men sådan er det jo - man kan ikke gøre alle tilfredse.

Så hvis du har tiden og overskuddet til at rette dit forum til synes jeg klart du skal gøre det - der kan være guld liggende gemt i sådan et forum.

Derudover har du sikkert også nogle fornuftige brugere, du kan udnævne til medadministratorer - ligesom de også gør det på Amino. Får du fat i de rigtige personer kan det løfte en kæmpe byrde fra dine skuldre.

 

Så du må bare igang med at pisse nogle mennesker af.... Det er dit forum og i sidste ende dig, der bestemmer tonen.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hagbart

Nu er et forum i sig selv jo ikke useriøst, som du evt kan se her på siden.

Men det som det kommer an på, og det kan hele amino crewet skrive under på, og alle de andre steder hvor der er forums, og det er at der skal en hård styring til. Det vil sige at du sætter nogle regler op, og dem følger man så til punkt og prikke, uanset brugeren.

Nu har mennesker altid nemmere ved at svine andre til, da man så ikke skal forholde sig til sig selv, og det gør det desværre også en del useriøst. Men med den rette tone, og styring, så vil man også kunne tiltrække de personer, som kan forme et forum. Og give det et interlektuelt indhold. Som så tiltrækker seriøse bruger, som skaber grobund for reklamer.

Det andet er useriøst, og vil ikke give andet end dårligt omdømme, og i sidste ende, resikere anklager, om injurier og bagtaleri......stevninger, som kan komme til at koste rigtig dyrt.

/Kenneth

Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har indtil videre modtaget 3-4 advokat skrivelser på grund af injurier i forummet og det er jeg træt af.

Jeg har et regelsæt og en mod. som hjælper til, men hver gang jeg retter i et indlæg eller sletter, så bliver jeg sgu anklaget for censur m.m. og det hjælper ikke min sag.

Positive indlæg om hvordan man eks. hjælper hinanden eller noget man har oplevet, de er ikke på top 10 i forummet.

Måske er det bare den branchen jeg har valgt ? vagtbranchen

Mvh
Hagbart

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hagbart:
Jeg har et regelsæt og en mod. som hjælper til, men hver gang jeg retter i et indlæg eller sletter, så bliver jeg sgu anklaget for censur m.m. og det hjælper ikke min sag.

 

Det kommer jo an på hvad din sag er.... Hvis den er at gøre alle tilfredse, så er det klart det ikke hjælper. Men det er jo også umuligt, så den sag kan du godt droppe :)

Der vil altid ryge nogle finker af faddet.... Men sådan er det jo bare. Hvis folk ikke kan forstå du bliver nødt til at rette  i visse typer indlæg, så bed dem om at finde et andet forum.

 

Pointen er bare at du ikke alene skal rydde ud i indlæggene på dit forum... Du må også rydde ud i brugerne. På den lange bane vil det være det bedste, også selvom du måske vil opleve et stort dyk i aktiviteten lige nu og her.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)