Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Timeløn på 50,- ved webdesign? Lyder det som noget der kunne friste?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Møgeltønder
Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære amino!

Fedt du har klikket dig ind i min tråd. Det har du måske gjort fordi du står og mangler et webdesign? Hvis du gør det, ja så kan jeg da anbefale dig at blive hængende - bare lidt endnu.

Det er sådan, at for godt og vel et år siden rullede jeg lidt freelance design. Tiden blev snæver grundet skolen og nogle rytmer man lige skulle ind i og gøre til en rutine. Nu føler jeg bare at jeg har tid til at springe ud i gamet igen. Derfor vil jeg gerne starte stille ud med en timepris på 50,- så vi alle kan følge med.

Jeg har ikke nogle helt vilde referencer, men et link til mit portfolio skal I nu have: www.qarstar.com - På mit portfolio er der artwork - ikke webdesign. Håber dog stadig I kan fornemme sådan ca. hvad jeg kan. Ved godt det er svært at sammenligne.

Jeg havde tænkt mig, at vi kunne gøre det på følgende måde: Du sender mig en mail. Vi snakker lidt frem og tilbage. Jeg sender et udkast + optæller tiden jeg bruger. Er du ikke tilfreds, vil det ikke koste dig en krone. (Det samme gælder med rettelser)

Jeg gør dette så billigt, da jeg gerne vil samle nogle ordentlige referencer sammen. Nu har jeg INGEN idé om, hvor mange der har tænkt sig at kontakte mig - men føler jeg at jeg har nok at se til, tillader jeg mig at udskyde evt. opgaver. Derfor kører vi efter "først til mølle-princippet" Læs mere omkring princippet her, hvis du ikke kender til det.

DETTE TILBUD GÆLDER KUN WEBDESIGNS

Herunder gælder webshop-designs selvfølgelig også!!

Håber folk vil tage imod dette tilbud.

KONTAKT:

Mail: info@qarstar.com

Glæder mig til at høre fra jer :)

De bedste hilsner

Nichlas Boysen

Fra Møgeltønder
Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 10:37

Prøver lige at smide den til toppen igen. :)

Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 87
Fra  NAAX - Microsoft Dynamics Rekruttering Skrevet kl. 11:04

Hej Nichlas

Jeg har helt klart smidt en mail forbi dig her om lidt.

Jeg uddyber i mailen. 

DBH

Mathias Vinther

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)