Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blåmandag.dk med start tilskud kr. 50.000.-

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer..

Jeg har siden 2004 haft navnet Blåmandag.dk, der skulle være en hjemmeside for de ca. 50.000 konfirmander der er hvert år. dengang havde man mange problemer med Æ, Ø og Å i domænenavne, så jeg kom aldrig rigtig i gang. Nu skriver vi så snart 2011, og jeg er selvstændig inden for noget helt andet.. 

Så gerne Blåmandag.dk blive søsat da jeg stadig tror på den idé, men ikke har tiden, så jeg vil gerne finde nogen der kan se muligheder i det og give et start kapital på kr. 50.000.- i Håb om, at jeg naturligvis for dem igen med en bonus, eller hvad vi nu finder ud af.. 

Blåmandag.dk ville være en hjemmeside for konfirmander, der kunne klikke sig ind, for at finde gode tilbud fra butikkerne i deres by eller nærliggende by, samt at kunne finde attraktioner, rejser, ting til festen, osv. osv.

Siden som jeg ser det kunne være aktiv i 3 mdr. og skulle være gratis at bruge..

Men da det jo er konfirmanderne der sidder på blåmandag.dk´s største indtjenings mulighed, skulle der være specielle tilbud til dem..

I de senetse år er der givet pengegaver for over en halv milliard kr. kunne man få en lille procentdel af det, så skulle det nok kunne løbe rundt.. 

Odense kommune har holdt Blåmandag for de unge i over 13 år efterhånden og står hvert år i gågaden og deler kuponhæfter ud med gode tilbud fra byens butikker..

Så findes der Kon4mation magasin man muligvis kunne have et samarbejde med, som det eneste magasin til konfirmander.. 

Jeg har mange idé'er til siden.. dem kan vi tale om ved et evt. møde.. skulle du / i finde det interessant..

Skriv til min mail, så tager vi den derfra.

Med venlig Hilsen

Nicholas

Mail.: salokin84@hotmail.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)