Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprette kontakt til erhvervsdrivende

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Indkøberen/Fokus:

Hej Tom

Ring til mig på mandag og se om du kan sælge mig ideen. Jeg er freelance-bogholder med 10-12 kunder i dit segment. Forklar mig det, så jeg forstår det - fanger det, skal jeg bringe det videre til mine kunder. Du kan fange mig på 61 28 83 84 - bedst mellem 9 og 11.

Michael

Hej Michael

Har du set på vores side på FakturaService.dk? Vores services er fakturering, ean fakturaer, print fakturaer og gratis faktura via e-mail. Vi har import funktion fra div. økonomisystemer - f.eks. C5 til vores system i OIOXML format, samtidig har vi en API så folk kan pushe deres faktura direkte til os.

Hvor store er dine kunder? Anyway jeg ringer mandag ell. tirsdag. Håber det er OK

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:43

Hej Tom

Problemet for mig er, at jeg ikke kan se problemet i at sende en papirfaktura med Post Danmark og sætte 5,50 kr. på i frimærker. Modsat en e-mail faktura får modtageren den i hånden, når han åbner kuverten - e-mailen skal modtageren selv åbne og printe ud. Min erfaring er, at man oftere skal rykke for betaling, når fakturaen sendes som e-mail, da nogle glemmer at printe den ud. Dvsd. den sparede porto og kuvert går op i hat og briller med en forlænget "kredit" til nogle kunder.

Jeg kan sagtens læse mig til din løsning og hvad du kan - du bliver bare nødt til at komme med argumenterne og sælge mig ideen, for vi er en del freelance-bogholdere derude i virksomhederne, som bliver spurgt til råds, hvis du f.eks. ringer til den lille tømrer. Hvis han ender med at være lydhør, kommer den altså lige forbi vores bord. Og så er det vigtigt, at vi kan se fordelene.

Du ringer bare, når du har tid. Mandag eftermiddag er jeg dog et sted med dårlig dækning, så der går det ikke.

Michael

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 15:48

Vores system lader firmaet følge med i om fakturaen er hentet (track and trace) via e-mail. Og hvis den ikke er det - kan den automatisk konverteres til print faktura indenfor X antal dage. Dette kan sættes op til at gøres automatisk.

(Det er en af de ting vi lige pt. er ved at implementere at email fakturaer konverteres automatisk, men vil komme indenfor meget kort tid).

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:49

OK, god idé. Glæder mig til at blive overbevist Wink

Michael

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)